Eπικοινωνία μαζί μας.

Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011

Αλήθεια ..αυτοί πληρώνονται ακόμα από τον ελληνικό λαό και κατέχουν βαθμούς και μισθό από τις Ένοπλες δυνάμεις ;;;

Δεν χρειάζεται άλλη φορά!...να ντοπαριστούν……
  
Δεν καταλαβαίναμε  τον λόγο για τον οποίο ανέβαλε ο δικαστής για έβδομη φορά την δίκη των Κεντέρη – Θάνου!
Είναι ηλίου φαεινότερο ότι τα δυο πρώην αθλητικά είδωλα είναι ένοχοι!

Τι παραπάνω περιμένει δηλαδή η ελληνική δικαιοσύνη για να αποφανθεί;
Επτά φορές τους κάλεσε στο δικαστήριο και επτά φορές δεν πήγαν.

Έχει
καταντήσει κουραστικό και τραγελαφικό, όπως βέβαια ήταν το σκηνικό από την αρχή, με το υποτιθέμενο τρακάρισμα και όλα τα παρελκόμενα!

Ποιος
ο λόγος να ασχολούμαστε τόσο εμείς όσο και η δικαιοσύνη με δυο ανθρώπους που...δεν πρόκειται ποτέ να βγουν και να πουν την αλήθεια και που όλοι πλέον από την κορυφή που τους είχαμε, τους έχουμε πετάξει …στα σκυλιά.

Εγώ
αν δεν πάω μια φορά για μάρτυρας στο δικαστήριο μέσα σε λίγο καιρό θα σκάσει το χαρτάκι με το πρόστιμο στο σπίτι μου και θα τρέχω να πληρώνω για αυτή την απουσία μου, ενώ εννοείται ότι αν είμαι ο κατηγορούμενος μπορεί να δικαστώ και ερήμην μου…

Η δική τους
  έχει περάσει από επτά διαφορετικά δικαστήρια, με διαφορετικούς προέδρους, με διαφορετικούς εισαγγελείς, αλλά και διαφορετικό ακροατήριο και όχι μόνο δεν έκλεισε η υπόθεση, αλλά δεν άνοιξε ποτέ!
Γιατί αυτά τα μπουμπουκάκια μας τυχαίνουν τέτοιας δικαστικής προστασίας ;;;
Γιατί ακόμα μετά από ότι έχουν κάνει και ξεφτίλισαν μια χώρα τυγχάνουν και οικονομικών απολαβών  με μισθούς που πληρώνει ο ταλαίπωρος  έλληνας αλλά και κατέχουν και θέσεις στις Ένοπλες δυνάμεις της χώρας με βαθμούς και μισθό ;;;
Aς μου απαντήσουν οι κύριοι προστάτες τους ..Γιάννης Σγουρός , Γιώργος Λιάνης, Ευάγγελος Βενιζέλος κ.α, που έπαιξαν πολλά παιχνίδια για να τους καλύψουν  ! τότε αλλά και τώρα.


Δεν υπάρχουν σχόλια: