Eπικοινωνία μαζί μας.

Δευτέρα 7 Φεβρουαρίου 2022

Το ,ο Θεός να μας φυλάει ……δεν στέκει !!!!

ΝΑΙ τα πρώτα εμβόλια κατά του Covid-19 όταν άρχισαν να μπαίνουν στους ανθρώπινους οργανισμούς ήταν σε πειραματικό στάδιο και αυτό το γνωρίζουν όλοι οι κυβερνώντες σε όλα τα κράτη αλλά και οι επιστημονικές κοινότητες…..

               ΝΑΙ υπάρχουν και παρενέργειες και κίνδυνοι.

Ο τρόπος να πείσουν  τον λαό να εμβολιαστεί από την Κυβέρνηση Μητσοτάκη ήταν καθαρά εκβιαστικός και χωρίς πειθώ !!!

Μπορώ να την χαρακτηρίζω «Πολιτικά Μαφιόζικος»…….. και δεν θέλω να γνωρίζω τους λόγους !!!


Και εγώ με την δική μου λογική και τους έντονους προβληματισμούς μου , και με προβλήματα υγείας, πήρα την απόφαση με κρύα κάρδια να κάνω και την 1η και την 2η και την Τρίτη δόση  του εμβολίου κατά του Covid-19-20-21-22 ,και αυτό  με παρότρυνση φίλων γιατρών που μόνο αυτούς εμπιστεύτηκα ……και κανέναν επιστημονικό παπαγάλο της TV.

Θα μου πείτε τώρα ….ε και ,ρε φίλε ,έκανες και της τρεις δόσεις και αυτό σε κάνει άτρωτο σαν τον Κυριάκο ;;;;;

                               

ΌΧΙ βέβαια παλληκάρια μου.. απεναντίας με έκανε πιο προσεχτικό από πριν σε πολλά…..!!!

Θέλω με την σειρά μου να ρωτήσω αρκετούς από εσάς που ήσαστε στο απέναντι στρατόπεδο των ανεμβολίαστων … ( Που φτάσαμε να είμαστε σε διαφορετικά στρατόπεδα οι χαζοί εμβολιασμένοι και οι έξυπνοι ανεμβολίαστοι)…. αρκετοί κολήσσατε Covid και συνεχίζετε να χλευάζετε τους εμβολιασμένους και ρωτώ με τι λογική το κάνετε αυτό ;;;;

Εγώ λοιπόν ο χαζός εμβολιασμένος θέλω να πάρω απάντηση , « Θεός φυλάξει εάν το Covid -19 είχε τις επιπτώσεις στον οργανισμό όλων των ανθρώπων του πλανήτη σε μορφή {Λέπρας- δερματοπάθειας έντονης και σαπίλα του σώματος} oπως στις Φώτο που παραθέτω στο άρθο αυτό ….




     Πόσοι από εσάς θα μένατε ανεμβολίαστοι »  ;;;;;;    

Αφήστε κατά μέρος τις μαγκιές και τα καπετανηλίκια…..και σκεφτείτε τους ίδιους του εαυτούς σας, τα παιδιά σας ,τους φίλους σας και την ΙΔΙΑ την ζωή !!!!!

     Το είμαι νέος και δεν παθαίνω τίποτα δεν έχει καμιά ισχύ !!!!

          Υ/Γ «» Όσο για αυτήν την κατάρα μην γελιέστε ……

         Ήρθε και θα μείνει έντονα για μια δεκαετία !!!!

                     

                                    7-2-2022 «»Γ.Μ

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: