Eπικοινωνία μαζί μας.

Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

ΜΠΙΛΙΑΡΔΟ….30-1-2012

Κύριε διευθυντά …

Πολλές φορές ακούω την φωνή της μανούλας μου, που έχει φύγει από αυτόν τον μάταιο κόσμο να μου λέει … «Μην αφήσεις ποτέ παιδί μου κανέναν να παίζει μπιλιάρδο στην πλάτη σου» !
Όταν μου το έλεγε γέλαγα μέσα μου και έλεγα… μα ήντα μωρέ μου λέει ..ηντά αυτή δεν γατέει να πιάσει την στέκα Όϊ να παίζει μπιλιαρδο !! και δεν σας κρύβω ότι μέσα μου γέλαγα…


Πέρασαν τα χρόνια και έπρεπε να φτάσω στην ηλικία των 55 χρόνων ζωή να χω για να καταλάβω το νόημα του σκεπτικού του , «Μην αφήσεις ποτέ παιδί μου κανέναν να παίζει μπιλιάρδο στην πλάτη σου» !!
Και όμως η αρχόντισσα Καλλιόπη είχε απόλυτο δίκιο και το βλέπω σήμερα ….
Ας αναλογιστούμε όλοι οι έλληνες και οι ελληνίδες ποια μαϊμούνια παίζουν μπιλιάρδο στην πλάτη μας…και εμείς σαν μαλάκες και ηλίθιοι ακούμε στα αυτιά μας τον κτύπο της μπάλας του μπιλιάρδου που έχει ψυχρό κτύπο και την στέκα την κρατούν 300 καλοπληρωμένοι παίχτες ,που έχουν κάνει τραπέζι του μπιλιάρδου την Ελλάδα και τους έλληνες και τις ελληνίδες μπάλες…..

Όταν δε κουραστούν να κρατούν την στέκα και να βάζουν τις μπάλες τους στην μαύρη τρύπα ..όπως ακριβώς τους έλληνες και τις ελληνίδες, η πράσινη τσόχα που μπορεί να είναι και μπλε και πορτοκαλί γίνεται τραπέζι για σκληρό μπαρμπούτι-ζάρια…. Παίζοντας τα όνειρα την ελπίδα το μέλλον μας ..σαν ψυχροί τζογαδόροι !!
Δυστυχώς τώρα κατάλαβα το νόημα στα σοφά λόγια «Μην αφήσεις ποτέ παιδί μου κανέναν να παίζει μπιλιάρδο στην πλάτη σου» !! και σκέπτομαι να αντιδράσω με τον δικό μου τρόπο.
Θα βάλω 300 μπίλιες στο τραπέζι Ελλάδα συν άλλες 5 χιλιάδες μπάλες μαύρες και θα έχω 11 εκατομμύρια στέκες να κτυπάνε όλες αυτές τις μπάλες ,θα τις βάλουμε όλες στις μαύρες τρύπες να καθαρίσουμε το τραπέζι Ελλάδα από την παρουσία τους ..και θα στήσουμε χορό για την νίκη μας… θα σφραγίσουμε την αίθουσα μπιλιάρδου-Βουλή και θα την απολυμάνουμε και θα βάλουμε ΤΕΡΜΑ στο παιχνίδι του μπιλιάρδου που παίζεται στην πλάτη μας…αν το καταφέρουμε αυτό δίνω ΌΡΚΟ στην ψυχή της Μάνας μου να μην αφήσω κανένα τζογαδόρο να με ξανακάνει ....Μπίλια του !!!!!

Μετά τιμής Ο ΚΑΒΡΟΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια: