Eπικοινωνία μαζί μας.

Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2012

ΚΑΒΡΟΣ (1) ……23/1/2012 ...Αμάν πια !!!

Κύριε διευθυντά μου.

Σας ευχαριστώ που δεν με βγάλατε στην εφεδρεία και θα συνταξιοδοτηθώ τουλάχιστον !

Όλον αυτόν τον καιρό ταξίδεψα σε κράτη ,σε θάλασσες , με αεροπλάνα ,με πλοία με κότερα, με αυτοκίνητα και επισκέφτηκα αρκετές χώρες και τα κοινοβούλια τους..και επέτρεψα στην πατρίδα με χαρά.

Από την πρώτη στιγμή είδα πολλές αλλαγές !

Α) Δεν είδα κανένα Έλληνα και ελληνίδα να χαμογελάει όπως πρώτα !

Β) Τα παιδιά μου έπαψαν να έχουν όνειρα ΚΑΙ με ρώταγαν που ήταν καλύτερα για να πάνε να ζήσουν!

Γ) Όλοι οι φίλοι και οι συγγενείς μου έλεγαν μονολεκτικά « Μα καλά τόσο μαλάκας είσαι που ξαναγύρισες στο μπουρδέλο ;;;» .

Αποφάσισα πριν σκάσω και μου ανέβει η πίεση στο 20 να πάω μια βόλτα στην πλατεία συντάγματος και ως εκ θαύματος βρέθηκα στο ελληνικό κοινοβούλιο και Ω θεέ μου το ΘΑΥΜΑ !!

Είδα επιτέλους χαμογελαστούς ανθρώπους…ΝΑΙ έβγαιναν οι βουλευτές μες την καλή χαρά .

Δόξα το θεό ρε παιδιά χαμογελάτε τουλάχιστον εσείς είπα σε ένα γνωστό μου βουλευτή και με κοίταξε λες και είχα έλθει από τον ΑΡΗ.

Μπράβο μεγάλε του είπα βλέπω επιτέλους και ένα έλληνα να γελάει από την ημέρα που ήλθα από το ταξίδι μου που έλειπα ένα χρόνο μπράβο και πάλι μπράβο…..και τη μου απάντησε ο αθεόφοβος « Μα καλά τόσο μαλάκας είσαι που ξαναγύρισες στο μπουρδέλο ;;;» …Κόκκαλο εγώ !!

Κύριε διευθυντά δεν άντεξα και του απάντησα κατάλληλος….
ΝΑΙ γύρισα στην πατρίδα για να δώ αν «Όντως όπως άκουσα η Βουλή έγινε μπουρδέλο με 300 πουτάνες και 11, εκατομμύρια πελάτες »…… α μαν πια………….

Μετά τιμής ο πιστός σας συνεργάτης ..ΚΑΒΡΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: