Eπικοινωνία μαζί μας.

Πέμπτη 17 Μαρτίου 2022

Oι Ιατροί άγγελοι μου…..

Κώστας Σκαφίδας -Νευροχειρουργός «Metropolitan Hospital»

Ευτύχιος Αρχοντάκης «Επεμβατικός Νευροακτινολόγος, Ερυθρός Σταυρός».

 Διαβάζοντας την Ιατρική γνωμάτευση αυτή απλά «Παγώνεις» όταν μάλιστα υπάρχει βεβαρυμμένο οικογενειακό ιστορικό …….

Η δική μου υποχρέωση ήταν να ενημερώσω αμέσως τον καλό μου φίλο και άγγελο μου Κώστας Σκαφίδα –Νευροχειρουργό στο Νοσοκομείο  «Metropolitan Hospital» και να ακολουθήσω πιστά τις οδηγίες του.

Άμεσα ενημερώθηκε από τον Κώστα Σκαφίδα –Νευροχειρουργό και ό άλλος άγγελος μου και νέος φίλος μου Ευτύχιος Αρχοντάκης «Επεμβατικός Νευροακτινολόγος, στο Νοσοκομείο Ερυθρός Σταυρός», και παρ’ όλο το βεβαρημένο ιατρικό του πρόγραμμα με δέχτηκε στο Νοσοκομείο Ερυθρός Σταυρός και του παρέδωσα το DVD της μαγνητικής αγγειογραφίας για να την μελετήσει και να με ενημερώσει για το τι θα γίνει στην συνέχεια για εμένα…..

Περιττό να σας αναφέρω ότι από την στιγμή που πήραμε στα χέρια μας αυτό το DVD και την ενημέρωση μας για την σοβαρότητα της διαγνώσεις αλλά και τι κινδύνους κρύβει κάποια δική μου απερισκεψία  αν δεν άκουγα τις συμβουλές του Κώστα Σκαφίδα  τόσο εγώ όσο και ο άγγελος της ζωής μου η γυναίκα μου Μαρία ζούσαμε ένα εφιάλτη που ήλθε χωρίς να το περιμένουμε.

Ακολούθησα πιστά τις εντολές του φίλου μου και  βρέθηκα την Πέμπτη 17 -3-2022 στο Νοσοκομείο Ερυθρός Σταυρός όπου με δέχτηκε ο κος. Ευτύχιος Αρχοντάκης «Επεμβατικός Νευροακτινολόγος.

Με ένα πλατύ χαμόγελο με καθησύχασε ότι δεν κινδυνεύω από κάποιο πιθανό αιμορραγικό ανεύρυσμα και απλά θα πρέπει κάθε χρόνο να κάνω επανέλεγχο για να είμαστε απόλυτα σίγουροι για όλα.  

Στάθηκα στα πόδια μου και μέσα μου είπα ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ στην Γυναίκα μου και στους Γιατρούς Αγγέλους μου που μοιραστήκαν την αγωνία μου και με καθοδήγησαν για την συνέχεια της ζωής μου.

Έκανα τον σταυρό μου και την προσευχή μου στον προστάτη μου Αϊ Γιώργη, ο Θεός να είναι πάντα μαζί τους, και μέσα από την επιστημονική κατάρτιση, αλλά και την ανθρωπιά που τους διακρίνει να προσφέρουν με το λειτούργημα τους  ΖΩΗ !!!!

ΑΠΌ ΚΑΡΔΙΆΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Συγγενείς , Φίλους ,Συνεργάτες ,που μου ευχήθηκαν για υγεία , και όλα θα πάνε καλά …δίνοντας μου δύναμη , να σταθώ στα πόδια μου μετά την απογοητευτική ανάρτηση μου στο διαδίκτυο.

Στα πόδια μου στάθηκα μετά τις γνωματεύσεις των αγγέλων μου.

Γεώργιος Μοσκοβίτης «»»17-3-2022 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: