Eπικοινωνία μαζί μας.

Τετάρτη 16 Μαρτίου 2022

Φρένο στην καθημερινότητα για καιρό……….

΄Όταν ο Θεός σε βλέπει, να δημιουργείς και σχεδιάζεις…. όχι μόνο γελά, αλλά βάζει το χεράκι του , και σου τα ανατρέπει !!!

Απλά από σήμερα ….μια προσευχή θα δώσει Ελπίδα , για το αύριο !!!

Καλημέρα καλή δύναμη ,υγεία και για τίποτα δεν το βάζουμε κάτω.

…..Απλά μετράμε τα πάντα στην ζωή μας και αξιολογούμε ,αν χρειάζεται να κάνεις την αυτοκριτική σου !!!!!!

Συγνώμη για πολλά …αλλά και σε αυτήν την περιπέτεια, ελπίζω οι άγγελοι που εγώ δίπλα μου, να είναι στο πλευρό μου !!!

Τόσα χρόνια κέρδιζα τις μάχες που μαζί με τον πόνο με έφερναν στο Αμήν…

Στάθηκα όρθιος και θα συνεχίσω να στέκω και το ελπίζω να είμαι πάντα…… Όρθιος !!

Ίσως λείψω για λίγο και ζητώ « ΣΥΓΝΏΜΗ» ……

Ό ψυχικός κόσμος μου δοκιμάζετε ποικιλοτρόπως.

Μια προσευχή βάλσαμο, από όλους,ίσως φέρει και αυτήν την φορά την νίκη υπέρ μου……Γ.Μ 

Δεν υπάρχουν σχόλια: