Eπικοινωνία μαζί μας.

Παρασκευή 2 Ιανουαρίου 2015

Αποζημιώσεις μαμούθ για τα θύματα της τραγωδίας.>> Δείτε VIDΕΟ για ΑΝΕK !


Όυτε στον χειρότερο τους εφιάλτη δεν μπορούσαν να φανταστούν οι άνθρωποι που έκαναν πράξη το όνειρο πραγματικότητα της ίδρυσης της εταιρείας της ΑΝΕΚ ότι η τραγωδία της Αδριατικής με το ενοικιασμένο πλοίο  Norman Atlantic θα είναι η αρχή του τέλους και ο τάφος της Ναυτιλιακής εταιρείας  που με τόσες στερήσεις δημιούργησαν.
Αποζημιώσεις μαμούθ για τα θύματα της τραγωδίας.
Απίστευτο και όμως αληθινό !
Όλα της τα καράβια να πουλήσει η εταιρεία δεν θα φτάσουν τα χρήματα για τις αποζημιώσεις που θα καταβάλει στα θύματα της τραγωδίας.
Πρίν καν φύγουν οι καπνοί από το κουφάρι του πλοίου και πρίν θαφτούν οι νεκροί ,δικηγορικά γραφεία τόσο στην Ελλάδα ,Γερμάνια ,Ελβετία , Τουρκία κ.α ,ήδη συντάσσουν αγωγές δισεκατομμυρίων και αυτό δεν είναι γραφόμενα του αέρα αλλά η πραγματική κατάσταση που βάζει ΤΕΛΟΣ στην ΑΝΕΚ !!!!
                   Πολλά πλέον τα ερωτηματικά !!!
Ποιοι έπαιξαν με το κέρδος και την εταιρεία ;;
Υπάρχουν μέλη πληρωμάτων στα πλοία της ανεκπαίδευτα και ανεύθυνα ;;;  
Ποιοι παίζουν με τόσους εργαζόμενους στην εταιρεία στεριά και θάλασσα ;;;; 
Υπάρχει ανεύθυνο Δ.Σ  ;;;
Ποιοι θα δώσουν απαντήσεις ;;;
 “KΡΗΤΙΚΟΙ ΠΑΛΜΟΙ’’   2-1-2015
            
                          Διευκρινίσεις από την ΑΝΕΚ  !!!!

Διευκρινίσεις σχετικά με το επιβατικό – οχηματαγωγό πλοίο Norman Atlantic έδωσε σήμερα στο Χρηματιστήριο Αθηνών, η Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία Κρήτης (ΑΝΕΚ).
Ειδικότερα, επισημαίνεται ότι:
«Η ΑΝΕΚ έχει ναυλώσει από την ιταλική εταιρεία VISEMAR di Navigazione S.R.l. το ιταλικής πλοιοκτησίας και σημαίας επιβατικό – οχηματαγωγό πλοίο NORMAN ATLANTIC, το οποίο εκτελούσε την δρομολογιακή γραμμή Πάτρα – Ηγουμενίτσα – Ανκόνα και στο οποίο σημειώθηκε πυρκαγιά τις πρώτες πρωινές ώρες της 28ης-12-2014.
Στο ως άνω πλοίο είχαν διενεργηθεί όλες οι απαιτούμενες κατά νόμο επιθεωρήσεις και είχε εφοδιασθεί με όλα τα πιστοποιητικά ασφαλείας σύμφωνα με τους διεθνείς κανόνες ασφαλείας προκειμένου να αποπλεύσει από τον λιμένα Πατρών».
anek_norman_atlantic2

Παράλληλα, διευκρινίζεται ότι «δεδομένου ότι το πλοίο δεν αποτελεί περιουσιακό στοιχείο της εταιρείας και ότι η εταιρεία στο πλαίσιο της ως άνω ναύλωσης έχει προβεί σε πλήρη ασφαλιστική κάλυψη, εκτιμάται ότι δεν θα επέλθει σημαντική επίπτωση στα οικονομικά της αποτελέσματα».




Ανυπότακτη Κρήτη:
“Ούτε στους χειρότερους εφιάλτες τους δε μπορούσαν να φανταστούν οι Κρητικοί το κατάντημα της ΑΝΕΚ”

Ανακοίνωση της παράταξης «Ανυπότακτη Κρήτη» για τα γεγονότα με το NORMAN ATLANTIC, το πλοίο που είχε ναυλώσει η ΑΝΕΚ:
Ούτε στους χειρότερους εφιάλτες τους μπορούσαν να φανταστούν το κατάντημα του δημιουργήματος τους, οι Κρητικοί που συγκεντρώθηκαν στα Χανιά στις 10 Απριλίου του 1967 για να ιδρύσουν την ΑΝΕΚ. Την ΑΝΕΚ, μια εταιρεία λαϊκής βάσης, που ιδρύθηκε μετά από το φρικτό ναυάγιο του επιβατηγού-οχηματαγωγού πλοίου “ΗΡΑΚΛΕΙΟΝ”, στις 8 Δεκεμβρίου 1966, όταν το σαπιοκάραβο του εφοπλιστή Τυπάλδου πήρε στο βυθό μαζί του 224 επιβάτες στη θαλάσσια περιοχή της Φαλκονέρας.
Κι ενώ ιδρύθηκε ως εταιρεία λαϊκής βάσης για να εξασφαλίσει τη σταθερή και ασφαλή σύνδεση της Κρήτης με τον Πειραιά και να προστατεύσει τους Κρητικούς από την εφοπλιστική ασυδοσία, κατέληξε να μισθώνει σαπιοκάραβα και να κάνει στους επιβάτες της ότι έκανε ο Τυπάλδος πενήντα χρόνια πριν !!!
Το Σεπτέμβρη του 1970 ξεκίνησαν τα δρομολόγια Χανιά – Πειραιάς με το θρυλικό ΚΥΔΩΝ.
Μεγάλη η περηφάνια και ο ενθουσιασμός για τη χανιώτικη εταιρεία και καθώς δημιουργήθηκαν κι άλλοι συνεταιρισμοί στο νησί, ορισμένοι άρχισαν να τρέφουν αυταπάτες περί λαϊκού καπιταλισμού και άλλα φούμαρα. 

Τα χρόνια πέρασαν κι αντί για το λαϊκό καπιταλισμό επικράτησε ένας άγριος φιλελευθερισμός που κάτι τέτοια εγχειρήματα τα θεωρούσε αναχρονιστικά. 
Είναι τότε που πρόβαλε η “χρυσή” εποχή του εκσυγχρονισμού και του χρηματιστηρίου.
Το 1998 η ΑΝΕΚ άλλαξε εταιρική μορφή και διάβηκε την πόρτα του “πορνείου του καπιταλισμού”, του χρηματιστηρίου κατά τον Μαρξ.
 Φτωχομεσαίοι ή και κάπως ευπορότεροι Κρητικοί είδαν τις περιουσίες τους αρχικά να πολλαπλασιάζονται, είδαν το τυρί.
 Τη φάκα όμως δεν την είδαν.
Η εταιρεία κατέληξε στην οικογένεια Βαρδινογιάννη και τα “κορόιδα” άρχισαν να βλέπουν την τιμή της μετοχής να κατρακυλά.
 “Ας πρόσεχαν” είπε ο Σημίτης, ο μεγάλος “τιμονιέρης” του εκσυγχρονισμού.
Την περίοδο 1998-2001 οι εφοπλιστές της ακτοπλοΐας, μαζί τους κι η ΑΝΕΚ, κυριολεκτικά τα πήραν όλα: εκατοντάδες εκατομμύρια από το χρηματιστήριο, άφθονα κέρδη, ακριβά εισιτήρια, τραπεζικά δάνεια και προπαντός άγρια εργατική εκμετάλλευση. Κι όμως κατέρρευσαν.
Από το 2008 μέχρι το τέλος του 2013 ο στόλος τους μειώθηκε από 81 πλοία σε 65. Σήμερα είναι ακόμη λιγότερα. 
Τα καράβια σήμερα κινούνται με ταχύτητες που κινούνταν 30 χρόνια πριν.
Οι εταιρείες εισπράττουν κάθε χρόνο εκατ. ευρώ σαν επιδοτήσεις για τις άγονες γραμμές και συχνά δεν κάνουν καν τα δρομολόγια!!
Όσο για τα μέτρα ασφαλείας, τα είδαμε με το ΣΑΜΙΝΑ τα βλέπουμε και τώρα. 
Ειδικά η ΑΝΕΚ το 2012 είχε 60,8 εκ. ζημιές, το 2013 35,7 εκ. και το 2014 το εννεάμηνο είχε 11 εκ. ζημιές.
 Την 1η Αυγούστου 2014 πούλησε δυο πλοία της αντί 21 εκατ. ευρώ.
 Οι εργαζόμενοι, όσοι δεν έχουν απολυθεί ακόμα, δουλεύουν για μήνες απλήρωτοι και μόνο χάρη σ” αυτούς συνεχίζει να υπάρχει η εταιρεία.
Πρόσφατη μελέτη της Mc Kinsey για λογαριασμό της τράπεζας Πειραιώς πρότεινε για να επιστρέψουν οι επιχειρήσεις της ακτοπλοΐας σε κερδοφορία, να προχωρήσουν όλες οι μεταξύ των εταιρειών δυνατές συνεργασίες, υπό οποιαδήποτε μορφή, ώστε να εξαχθούν οι μέγιστες δυνατές συνέργειες.
Κι εμείς που νομίζαμε ότι ο ανταγωνισμός έχει μόνο οφέλη, όπως για χρόνια μας παραμύθιαζαν. 

Αλλά τίποτα δεν είναι τυχαίο.
Στις 18 Δεκέμβρη ανακοινώθηκε ότι το μερίδιο της Τράπεζας Πειραιώς στην ΑΝΕΚ φτάνει στο 24,5% και γίνεται η δεύτερη ναυτιλιακή, μετά την Hellenic Seaways, που βάζει πόδι ο Σάλλας.
Τα ξημερώματα της 28ης Δεκεμβρίου φτάσαμε στο τραγικό γεγονός της πυρκαγιάς στο «NORMAN ATLANTIC», που όσο κι αν προσπαθήσει κανείς, τυχαίο δεν μπορεί να το πει. Υπερφόρτωση, έλλειψη καμπινών, άθλιες συνθήκες μέσα στο πλοίο, απουσία ακόμα και συναγερμού και δεν ξέρουμε τι άλλο θα δείξει η έρευνα. 


Δεν είναι ούτε η τσαπατσουλιά ούτε η προχειρότητα που οδήγησαν στο έγκλημα αυτό.
Είναι μια τυπική περίπτωση “εξορθολογισμού του κόστους” και η εφαρμογή της αρχής της μέγιστης κερδοφορίας. Με αποτέλεσμα να υπάρχουν προς το παρόν, δέκα νεκροί και δεκάδες αγνοούμενοι και η ΑΝΕΚ να μη γνωρίζει καλά καλά πόσοι ακριβώς είναι οι επιβάτες. Ότι υπάρχουν ένοχοι είναι σίγουρο.
 Ότι θα αποδοθούν ευθύνες με τον τρόπο που έγινε και με το ΣΑΜΙΝΑ είναι το πιθανότερο.

Κι όταν όλα θα έχουν ξεχαστεί θα επιστρέψουμε στην “κανονικότητα” της λογικής του ανθρωποβόρου αυτού συστήματος που σκοτώνει τους ανθρώπους για να επιβιώνουν οι εταιρείες και να εξασφαλίζουν την κερδοφορία τους.
 Δεν μου καίγεται καρφί τι θ” απογίνει ο μεγαλομέτοχος Γ. Βαρδινογιάννης.
Μαζί με τη θλίψη και την οργή για τους νεκρούς και τους αγνοούμενους του «NORMAN ATLANTIC», το μυαλό μας βρίσκεται και στους εργαζόμενους της ΑΝΕΚ που κινδυνεύουν να βρεθούν στο δρόμο μετά από τόσα χρόνια σκληρής δουλειάς, θύματα κι οι ίδιοι των τυχοδιωκτών με τα μεγαλεπήβολα σχέδια που άρπαξαν την εταιρεία από τους μικρομετόχους της και τώρα την οδηγούν στο τελικό της ναυάγιο.

Κι εμείς, οι κάτοικοι της δυτικής Κρήτης , κινδυνεύουμε να μείνουμε χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση με τον Πειραιά.
Όπως συνέβαινε προπολεμικά και στα χρόνια της κατοχής

Δεν υπάρχουν σχόλια: