Eπικοινωνία μαζί μας.

Τετάρτη 23 Απριλίου 2014

« Ώρα Αιγάλεω » με υποψήφιο Δήμαρχο τον Δημήτρη Μπογράκο.



Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Γ. ΜΟΣΚΟΒΙΤΗΣ

Γεννήθηκα στην Αθήνα το 1975, με καταγωγή από την Κρήτη { Kαλέσσα Ηρακλείου} και ρίζες από την Κωνσταντινούπολη και την Ήπειρο.
Μεγάλωσα και κατοικώ στο Αιγάλεω έως σήμερα.
Είμαι παντρεμένος με την Αριστέα-Ειρήνη Λιανού, εργαζόμενη σε γνωστή αλυσίδα πρατηρίων ζαχαροπλαστικής της πόλης μας .

Έχουμε έναν γιό 12 ετών, μαθητή της Στ τάξης του 2ου Δημοτικού σχολείου Αιγάλεω "Νίκος Γκάτσος" .

Το 1995 αποφοίτησα από το 1ο Γενικό Λύκειο Αιγάλεω .
Εκπλήρωσα τις στρατιωτικές μου υποχρεώσεις το 1997 υπηρετώντας στο όπλο των Διαβιβάσεων με το βαθμό του έφεδρου Λοχία στην ειδικότητα του χειριστή ασυρμάτων μέσων (Χ.Α.Μ.).

Στα νεανικά μου χρόνια ασχολήθηκα με το ραδιόφωνο και μετέπειτα με τη δημοσιογραφία στον Κρητικό τύπο, ενώ από το 2003 είμαι ιδρυτικό και τακτικό μέλος στην Παγκρήτια δημοσιογραφική ένωση ΠΑ.Δ.Ε Μ.Μ.Ε .

Τα τελευταία 12 χρόνια είμαι στέλεχος σε ιδιωτική εταιρεία επιτήρησης και παρακολούθησης συστημάτων ασφαλείας.

Σε μια κοινωνία που έχει απαξιώσει τις κομματικές παρατάξεις και βαδίζει προς τη σήψη ,στόχος μου είναι να πάρουμε στα χέρια μας τις τύχες τις δικές μας και των οικογενειών μας.
Είναι η πρώτη φορά που θέτω υποψηφιότητα σε δημοτικές εκλογές.
Δεν θα μπορούσα να αρνηθώ και εγώ με τη σειρά μου την τιμητική πρόταση που μου έγινε από τον Αντώνη Γκίνη και τον ανεξάρτητο συνδυασμό «Ώρα Αιγάλεω»με υποψήφιο Δήμαρχο τον Δημήτρη Μπογράκο. 

Ζητώ την εμπιστοσύνη σας για να ξεκινήσουμε μαζί, επιτέλους, να λύνουμε προβλήματα .
Τα δικά μας προβλήματα.
Είμαι ένας από εσάς .
Για την πόλη που ….γεννηθήκαμε 
Για την πόλη που…που μεγαλώσαμε
Για την πόλη που….ζούμε .Για την πόλη που αγαπάμε .
‘’ΩΡΑ ΑΙΓΑΛΕΩ’’

Δεν υπάρχουν σχόλια: