Eπικοινωνία μαζί μας.

Σάββατο 17 Μαρτίου 2012

«Με περνάνε για Μαλάκα»… και θα πρέπει να τους ψηφίσω ;;; Γράφει ο Καβρός «»»» 17/3/2012

Κύριε διευθυντά


«Με περνάνε για Μαλάκα»… και θα πρέπει να τους ψηφίσω ;;;

Γιατί θα πρέπει ντε και καλά να μπουν στην Βουλή οι Νεοδημοκράτες και οι Πασοκατζίδες…Τι πρόσφεραν στον λαό ;;;;


Διαβάζω, ακούω, τρελαίνουμε, παίρνω τα γεννοσήμα μου αλλά και πάλι το μάτι μου γυαλίζει σαν του Καρχιμάκη η του Λοβέρδου !!...κάτι δεν πάει καλά ..., η εγώ , τα χω παίξει τελείως.
Όλοι μου λένε ότι με έσωσαν και καλά θα κάνω να βγάλω το σκασμό… γιατί ,η ψίχουλα σύνταξη, η τίποτα !!!

Αυτό το είπε ο μεγαλος Σοσιά-ληστής υπουργός του Δ.Ν.Τ και της ανεργίας και καταστροφής Γιώργος Κουτρουμάνης και εγώ λέει θα πρέπει να του πω και ευχαριστώ…

Να γιατί σας λέω γυαλίζει το μάτι μου…..
Ακούω επίσης τον νέο αρχηγό του αποκόμματος του Πα.Σο. Κ….Ε.Β …ναι τον Μπένι... να με κοιτά με άγριο βλέμμα και να μου δείχνει το δάκτυλο του και να μου λέει, «Βγάλε ρε τα λεφτά από το σεντούκι» και δεν ξέρω τι να κάνω.. τι να διαλέξω ;
Tο σεντούκι που δεν έχω ;
Tα λεφτά που μου έκλεψε και δεν έχω να ζήσω ;
H το όπλο και καμία διακοσαριά σφαίρες που έχω και να μπουκάρω σε κάνα, κώλο υπουργείο και όποιον πάρει ο Χάρος !!


Και τσατίστηκα τόσο πολύ ...γιατί μου λέει , ότι αυτός αγαπά την χώρα , αλλά εγώ δεν αγαπάω την ….πατρίδα τι ήθελε να κάνω ! να κατεβάσω τα πάνταλόνια και να το παίξω...μια ωραία πεταλούδα !
Από την άλλη μου κοπανάει και ένα «Αρχίζουμε !!» για σύνθημα αλλά ..Τί να αρχίσουμε ...Και τι να συζητήσουμε για ;;; ....

Τον πλήρη εξευτελισμό, το επόμενο κλέψιμο, τον θάνατο μου …τι "Αρχίζει " ο παπαράς δεν μου λέει για να προφυλαχτώ κι’όλας !!..
Να γιατί σας λέω έχει γυαλίσει το μάτι μου αλλά Καρχιμάκη !!!! (τον έχετε παρατηρήσει όταν μιλά για τον ΓΑΠ και αυτόν και το άλλο τον Ανδρίκο το Λοβέρδο) και αυτοί γεννόσημα παίρνουν, ή ληγμένα για να μας δώσουν να καταλάβουμε ότι είναι ακίνδυνα…..


Από την άλλη κύριε διευθυντά ακούω και τον Αντωνάκη… ΝΑΙ καλέ τον καλαματιανό.., που μου λέει ότι θα φέρει λέει ανάπτυξη στην νότια Ευρώπη… αλλά όχι στην πατρίδα μου με σχέδιο που συζήτησε με την εγγονή του Χίτλερ .
Ανάπτυξη αλλά..... με μισθούς 350 ευρώ…. πως  θα μας κάνει νοικοκύρηδες ;;;
 Mε τα χαράτσια ,h που θα κοιμούνται οι μισοί έλληνες στο ξενοδοχείο ΑSTERIA ..δηλαδή στις πλατείες ,και κάτω από δέντρα ! και με αυτόν το τρόπο ,θα μειώσει την κατανάλωση ρεύματος και θα βοηθήσει το περιβάλον...για την οικολογική καταστροφή..
Ανάπτυξη ....θεωρεί ο Αντωνάκης μας ,η Κομανέτσι ότι θα γυρίσουμε στις λάμπες πετρελαίου..και ότι δεν μπορούμε να βρούμε στα ράφια των καταστημάτων...θα υπάρχουν σε αφθονία στους κάδους σκουπιδιών....καλά μιλάμε για μεγάλη (αναβάθμιση  ποιοτικής και βιοτικής συνέχειας)…


Μου ζητάει ο Αντωνάκης και απαιτεί να πάρει την ψήφο μου για να κάνει αυτοδύναμη κυβέρνηση και αν ΌΧΙ και δεν τον ευχαριστήσουμε... ….λέει θα συνεργαστεί και με τον συνταγματολόγο Ε.Β ...η Beni που καταπάτησε το σύνταγμα και έβαλε τόσα και τόσα χαράτσια και θα φωνάξει και τον χαζό- δικηγόρο τον Φώτη … που φωνή δεν έχει,  και δεν τον ξέρει η γειτόνισσα του παρά μόνο, τα MEGAλά κανάλια …να κάνει κυβέρνηση και μετά....ααααα.....αααα νταντά όλους τους έλληνες !!
Και αν δεν τον ψηφίσω με απειλή και  λέει θα μείνω φτωχός και δεν θα ξαναδώ στον ήλιο μοίρα..!!!


Χέστηκα.... και ο Ήλιος και ο Δαυλός με έκαψαν..και ξέρω γιατί με απειλή....ο Αντώνης τρέμει στην ιδέα ότι θα στηθούν θηλιές στο Σύνταγμα  και προβάρει από τώρα σαπούνι !!!

Τι να κάνω…. Φτωχός και Ν.Δ , ή φτωχός και 350 euro…Eμ…!!!..για αυτό λέω να μπουκάρω…δεν πάει άλλο !!!


Κύριε διευθυντά θα σας δώσω και μια είδηση καρακατσαρισμένη που θα έλεγε και η αείμνηστη Μαλβίνα.. αν ζούσε !!


Μπαίνοντας μέσα στο εκλογικό τμήμα δείχνεις την ταυτότητα σου … μπαίνεις στο παραβάν…. σε πιάνει τρέμουλο , σκέπτεσαι «Τι να κάνω…. Φτωχός και Ν.Δ , ή φτωχός και 350 euro »…αν ψηφίσεις άλλο κόμμα βγαίνεις χαμογελαστός και λες μέσα σου …» άντε γαμηθείτε τώρα » αν όμως βγεις σκεπτικός ξέρουν τα λαμόγια οι αντιπρόσωποι των 2 κομμάτων Πα.Σο.Κ και Ν.Δ ότι την πάτησες και τους ψήφισες .
Σου δίδουν και την ταυτότητα σου και ένα φάκελο που περιέχει μέσα ένα αυτοκόλλητο και ένα μικρό χαρτάκι όπως στα μνημόσυνα…. που γράφει.
ο Βαγγέλης και ο Αντώνης σας ευχαριστούν για την ψήφο σας..στο αυτοκόλλητο που έχει και οδηγίες για το κούτελο και για το πέτο..πως να το κολλήσετε καλύτερα γράψει ….

«Είμαι Μαλάκας»…

Καμία λοιπόν ψήφος σε ΠΑΣΟΚ και ΝΔ…., δεν θέλουμε άλλους Μαλάκες… τέλειωσαν στις 4 Οκτωβρίου 2009 !!!!


Επομένως όσοι ψηφίσουν τα δύο αυτά κόμματα, ουσιαστικά ψηφίζουν υπέρ των αγορών και σε βάρος της εθνικής ανεξαρτησίας της χώρας....όσο για τις θηλιές αυτες δεν θα τις γλυτώσουν...με τίποτα !!!


Μετά τιμής ο Καβρός
17/3/2012







Δεν υπάρχουν σχόλια: