Eπικοινωνία μαζί μας.

Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2018

Έφυγε σήμερα πλήρης ημερών σε ηλικία 92 ετών ο δάσκαλος της δημοσιογραφίας Απολλόδωρος Σαατσάκης .

Διαβάζοντας την αγαπημένη του εφημερίδα ‘’Πατρίς’’ που για χρόνια υπηρέτησε το λειτούργημα του δημοσιογράφου ,άφησε την τελευταία του πνοή στις 10.30 σήμερα το πρωί Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2018  και ταξίδεψε για την γειτονιά των αγγέλων…o βραβευμένος δάσκαλος της δημοσιογραφίας κ. Απολλόδωρος Σαατσάκης σε ηλικία 92 ετών.
H Nεκρώσιμος ακολουθία θα ψαλεί στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Μηνά στις 12.00 το μεσημέρι  του Σαββάτου 24 Νοεμβρίου 2018 .

Ο Απολλόδωρος Σαατσάκης γεννήθηκε στις 18 Φεβρουαρίου του 1926 στο Ηράκλειο Κρήτης με καταγωγή από την μητέρα του Ζαφειρούλα  από τον Άγιο Ιωάννη Αμαρίου.

Από το 1951 ως το 1981 υπηρέτησε τη δημοσιογραφία ο κ. Α. Σαατσάκης, ο οποίος εργάστηκε σε πολλές αθηναϊκές και τοπικές εφημερίδες ενώ ήταν διευθυντής σύνταξης επί δέκα χρόνια στη «Μεσόγειο», τέσσερα στην «Αλλαγή» και πέντε στην «Καθημερινή» στην Κρήτη.
 Ο ίδιος υπέφερε, όπως χαρακτηριστικά λέει, διότι ήταν τελειομανής και έμενε στη δουλειά ως τις 3 τα ξημερώματα προκειμένου να ελέγξει τις σελίδες……

Ο εκλιπών, τακτικό μέλος της ΕΣΗΕΠΗΝ καθώς και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων, είχε διακριθεί για το ήθος και τον επαγγελματισμό του.

Το 2009 η Παγκρήτια δημοσιογραφική Ένωση Μ.Μ.Ε τον ανακηρύσσει επίτιμο μέλλος της μαζί με τον δημοσιογράφο Οδυσσέα Πλατύραχο ,και τον τιμά με την ‘’ΧΡΥΣΗ ΠΕΝΝΑ’’ σε ειδική εκδήλωση στο πλοίο των Μινωικών Γραμμών FESTOS PALLAS …… « Φωτογραφίες από την εκδήλωση αυτή» Αρχείο Γ.Μ.

Το 2010 η Η ΠΑΔΕ ΜΜΕ σε ειδική εκδήλωση στο Λιμάνι του Πειραιά και στο ίδιο πλοίο των Μινωικών Γραμμών ανακηρύσσει επίτιμο μέλος της την σύζυγό του Ελένη Πλαγιωτάκη -Σαατσάκη και τον Γιώργο Βιτώρο.

 Η ΠΑΔΕ ΜΜΕ εκπροσωπεί τους Κρήτες δημοσιογράφους σε όλα τα μέσα του κόσμου «Προσπαθούμε να ενώσουμε τη δύναμη της κρητικής δημοσιογραφίας μέσα από την ΠΑ.Δ.Ε ΜΜΕ»....αναφέρει σε συνέντευξη του ο Πρόεδρος της Γεώργιος Μοσκοβίτης.


Σημειώνεται πως Επίτιμα Μέλη της ΠΑΔΕ ΜΜΕ έχουν στο παρελθόν ανακηρυχθεί ο Πάπας και Πατριάρχης Αλεξανδρείας και πάσης Αφρικής, Θεόδωρος Β΄, και ο δημοσιογράφος, Γιώργος Καστρινάκης, ενώ στόχος της ένωσης είναι οι βραβεύσεις με τη Χρυσή Πένα να καταστούν θεσμός.


Η ΠΑΔΕ-ΜΜΕ
Η Παγκρήτια Δημοσιογραφική Ένωση ΜΜΕ, στην οποία υπήρξε για πολλά χρόνια Επίτιμο Μέλος, απευθύνει θερμά συλλυπητήρια στη σύζυγο του Ελένη, στα παιδιά του και τα εγγόνια του.
Την ΠΑ.Δ.Ε Μ.Μ.Ε θα εκπροσωπήσουν μέλη της Ένωσης μας με τον Δημοσιογράφο Νίκο Παπαδάκη και όχι μόνο, και σε έκτακτη απόφαση του το Δ.Σ  αντί στεφάνου στην μνήμη του θα καταθέσει στην Κρητική Εστία χρηματικό ποσό για την σίτιση των φοιτητών.
Οι μεγάλες του αγάπες η σύζυγος του Ελένη Πλαγιωτάκη - Σαατσάκη  και τα παιδιά του Ζαφειρούλα και  Νεκτάριος….

Υπεραγαπούσε τα εγγόνια του ….και πάρα πολλούς συγγενείς και φίλους της οικογένειας….. και είχα την τιμή να είμαι ανάμεσα σε αυτούς αφού από την πρώτη ημέρα της γέννησης μου τόσο αυτός όσο και η σύζυγος του ήταν δίπλα στην δική μου οικογένεια .
ΑΓΑΠΗΜΈΝΕ ΜΟΥ ΔΆΣΚΑΛΕ ……πάντα αγωνιούσες για την 
δημοσιογραφική μου πορεία μιας και ήσουν ο άνθρωπος ,όταν σε ηλικία 10 ετών με μπόλιασες με αυτό ,και θα σε ευγνωμονώ μέχρι το τέλος της ζωής μου….
ΑΓΑΠΗΜΈΝΕ ΜΟΥ ΔΆΣΚΑΛΕ ….Πάντα αγωνιούσες για την χαρά αλλά και για την λύπη μου ,τον πόνο μου και δεν ήθελες ποτέ να με βλέπεις δακρυσμένο.
Υπεραγαπούσες την γυναίκα μου το Μαριώ όπως σου άρεσε να την αποκαλείς και πάντα χαμογελούσες και μας υποδεχόσουν με πολύ αγάπη και στοργή όταν μας έβλεπες στο σπίτι σου….

ΑΓΑΠΗΜΈΝΕ ΜΟΥ ΔΆΣΚΑΛΕ….. πρίν δέκα ημέρες σε τηλεφωνική επικοινωνία μας με ρώτησες και πάλι …. « Πότε με το καλό θα πάρεις το Μαριώ σου και θα έλθετε κάτω ;; »…..σαν να το ήξερες από την απάντηση μου ,δάσκαλε τον Ιούνιο πρώτα ο Θεός ,ΕΣΥ μου είπες κατά λέξη…..

Αχ μωρέ Γιωργιό εγώ δεν θα είμαι ΕΔΩ… να μου φιλήσεις το Μαριώ και να προσέχεις την υγεία σου.

Δάσκαλε τα λόγια και η γραφή έχουν ήδη μπλοκάρει το μυαλό μου…… στο άκουσμα του Μισεμού σου ………

Πάντα θα σ’αγαπώ και πάντα θα προσεύχομαι …….
Καλό σου ταξίδι δάσκαλε ….ΑΙΩΝΙΑ Η ΜΝΗΜΗ ΣΟΥ .

ΓΕΩΡΓΙΟΣ Δ.ΜΟΣΚΟΒΙΤΗΣ ……23/11/2018   

Δεν υπάρχουν σχόλια: