Eπικοινωνία μαζί μας.

Σάββατο 16 Ιουνίου 2018

2000-2018 Καλό σου ταξίδι ‘’ΡΟΚΥ’’ μου.

 Όσο ζωηρός ήλθες στην ζωή μας ,τόσο ήσυχος  έφυγες από κοντά μας .
Δεν θα σε ξεχάσω ποτέ αδελφούλη… Θα είσαι πάντα στην σκέψη μου και στην καρδιά μου!!  
Πόνος ..πόνος …πόνος.

Έφυγε από κοντά μου το κολλητάρι μου..η ψυχή που μοιραζόταν μαζί μου πόνο ,στεναχώρια , αγωνίες και πολλές φορές κλαίγαμε μαζί…..

Χάρισε μεγάλη χαρά στην Μητέρα μου και τις κράτησε 8 χρόνια συντροφιά μετά τον θάνατο του πατέρα μου…

Μίλαγαν μαζί, μοιράζονταν μαζί χαρές και λύπες και ΝΑΙ ,μέχρι και την τελευταία της στιγμή ήταν εκεί δίπλα της και στο φευγιό της μαράζωσε .

Μοίρασε τον πόνο του και τα δάκρυα του μαζί μου…….
Έγινε ΈΝΑ με μένα , παντού μαζί και υπήρξε ανάμεσα μας αλληλοσεβασμός και πολύ ΑΓΑΠΗ.
Στάθηκε δίπλα μου και μαζί μου σε πολύ δύσκολες καταστάσεις υγείας που αντιμετώπισα σαν φύλακας άγγελος μου…και σήμερα θα σας αποκαλύψω κάτι που έκανε σώζοντας μου την ζωή…… και είναι πέρα για πέρα αληθινό αυτό που θα διαβάσετε !!
Το 2008 μετά τον θάνατο της μητέρας μου και μετά από μια σειρά Ισχαιμικών εγκεφαλικών που υπέστη …μου παρουσιάστηκε πρόβλημα με συνεχείς άπνοιες χωρίς να γνωρίζω τι ακριβώς ήταν αυτή η πάθηση ….μέχρι που έμαθα σύντομα .
Ένα μεσημέρι ξάπλωσα να κοιμηθώ , όμως ο ύπνος μου γινόταν πάρα πολύ βαρύς με συνέπεια να πάθω άπνοια και να σταματήσει η αναπνοή μου…. 
Στον βαθύ ύπνο μου άκουσα γαυγίσματα και την γυναίκα μου και την κόρη μου Άννυ να ουρλιάζουν και να προσπαθούν να με συνεφέρουν …..και παράλληλα ένιωσα πίεση στο πιγούνι μου και στο πάνω χείλος μου.

Συνερχόμενος βλέπω μπροστά μου τον Ρόκυ να μου έχει ανοίξει το στόμα με τα δύο του πόδια,  και την γυναίκα μου και την κόρη μου να προσπαθούν να με συνεφέρουν ……συνήρθα .
Όμως αυτός εκεί δίπλα μου να αναστενάζει και να προσπαθεί να μου πει κάτι.
Ίσως να ήθελε να μου πει πόσο πολύ με αγαπούσε ……

Από αυτό το σκυλί πήρα πολλά…. Αγάπη ,σεβασμό, φιλία αληθινή.  

Πάντα ο ένας λάτρευε και σεβόταν τον άλλο… μέχρι και την τελευταία του στιγμή το βλέμμα του  με κοίταζε με στοργή.
Αγαπημένε μου Ρόκυ.

Εκεί ψηλά που θα είσαι σίγουρα θα συναντήσεις την Μάνα μας…..
Να την προσέχεις…..
Και μην της πείς τι ακριβώς ζω και τραβάω αυτούς τους οκτώ μήνες …..με τον Δημήτρη .

Καλό σου ταξίδι…. δεν θα σε ξεχάσω ποτέ…. και πάντα θα σε αγαπάω φιλαράκο !!!
16-6-2018

Δεν υπάρχουν σχόλια: