Eπικοινωνία μαζί μας.

Σάββατο 13 Μαΐου 2023

Άρθρο ζωής ….Πήγα στο άλλο κόσμο και Γύρισα…

Σήμερα Σάββατο 13 Μαΐου 2023 γιορτάζω τις 15 ημέρες που γύρισα στην ζωή, και από τώρα και ύστερα η 29η Απριλίου θα είναι   τα νέα μου γενέθλια !!!

Αγαπητοί φίλοι μου ,αγαπητοί συνεργάτες μου ,αγαπητοί συγγενείς μου.

Με αυτό το άρθρο μου Δίνετε η ευκαιρία να ευχαριστήσω από καρδιάς όλους αυτούς του ανθρώπους που με την βοήθεια του θεού πάσχισαν από την πρώτη στιγμή να είναι δίπλα μου στο σοβαρό πρόβλημα υγείας που μου είχε παρουσιαστεί 10 ήμερες πριν την σημαντική χειρουργική επέμβαση «ΖΩΗΣ» που υποβλήθηκα την 29η Απριλίου 2023 στο Νοσοκομείο Γ.Κ.Ν Αθηνών «Γιώργος Γεννηματάς» από τον Επιμελητή Α΄της Α’ Χειρουργικής Κλινικής κο.Φραγκιαδάκη  Ιωάννη.

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή…

Αμέσως μετά την καθαρά Δευτέρα 27η Φεβρουαρίου 2023 και συγκεκριμένα στις αρχές Μαρτίου ,διαπίστωσα ότι σε καθημερινή βάση αμέσως μετά το γεύμα ,υπήρχε έντονη τάση εμετού & πρηξίματος στην άνω πλευρά της κοιλιακής χώρας, και ταυτόχρονα κάνοντας την δική μου διάγνωση κατέληγα σχεδόν πάντα σε κάποιο αναψυκτικό ξεγελώντας τον εαυτό μου ,τον πόνο, και το φούσκωμα, το οποίο είχε γίνει πλέον δυσφορία….

Αυτά τα καθημερινά θέματα υγείας ήταν για έμενα κάτι σαν συνήθεια και πάντα έλεγα , «Έλα μωρέ δεν είναι τίποτα θα περάσει και αυτό» !

Όλα αυτά καλυπτόταν από την επιθυμία μου και την λαχτάρα μου να μπω στο πλοίο την Παρασκευή 29Απριλιου 2023 , και να φτάσω με το καλό στο Νησί μας , να πάω στο χωριό μου τα Πάνω Καλέσσα στο Ηράκλειο στο σπιτάκι μου , κάνοντας ταυτόχρονα σχέδια κοινωνικών επαφών με τα μέλη της ΔΙ.Ε.Κ.ΔΗ & Μ.Μ.Ε και φυσικά και με πολλές οικογενειακές υποχρεώσεις κ.α

 Όπως προαναφέρω 29Απριλίου 2023 θα ήμουν μαζί με τον Άγγελο της ζωή μου την γυναίκα μου το Μαριώ μου στο πλοίο –Πειραιάς-Ηράκλειο.

Αμέσως μετά τις Άγιες ημέρες του Πάσχα τα συμπτώματα της κακοδιαθεσίας ,των εμετών, του πρηξίματος της άνω κοιλιακής χώρας αλλά και ο πόνος στην δεξιά πλευρά ήταν πολύ έντονος και το αποκορύφωμα ήλθε στις 24 Απρίλιου όπου ο πυρετός 38.C & 39 C άλλαξε σιγά σιγά τα πάντα ….

Την Τετάρτη 26 Απριλίου 2023 έχοντας πάρα πολύ ανησυχήσει, επικοινωνώ με τον αγαπημένο μου φίλο –Γιατρό μου Νευροχειρουργό Διευθυντή στο Metropolitan & Α’ Αντιπρόεδρο Ιδρυτικό μέλος της ΔΙ.Ε.Κ.ΔΗ &Μ.Μ.Ε Κώστα Σκαφίδα, ο οποίος με ταρακουνά πάρα πολύ για την σοβαρότητα της κατάστασης που μπορεί να βρίσκομε ήδη παροτρύνοντας με να πάω αμέσως να κάνω ένα υπέρηχο Ανω –Κάτω κοιλίας και μια σειρά σοβαρών άλλων  αιματολογικών εξετάσεων σε ιδιωτικό κέντρο κοντά στην κατοικία μου στον Κολωνό.

Ενημερώνω και την Γιατρό παθολόγο μου κυρία Αιμιλία Χαραμή για την κατάσταση την οποία βρίσκομαι , και αμέσως συνυπογράφει όλα τα προαναφερόμενα και την Πέμπτη το πρωί 27 -4 -2023  στις 10.00 π.μ βρίσκομαι για εξετάσεις στο Ιδιωτικό κέντρο…

Κατά την αναχώρηση μας και ενώ με ενημέρωσαν ότι οι εξετάσεις θα ήταν έτοιμες με τα τις επτά το απόγευμα, η διαγνώστρια που μου έκανε τον υπέρηχο ενημερώνει έντρομη την γυναικά μου ότι πρέπει να πάει στις 15.00 να πάρει τις απαντήσεις διότι βλέπει κάτι πολύ σοβαρό, και αμέσως θα πρέπει να τις πάει στην γιατρό μου και να προχωρήσουμε σε άμεση εισαγωγή στο εφημερεύων νοσοκομείο…

Από όλα αυτά κουβέντα η γυναίκα μου σε έμενα…

...Εγώ απλά να έχω το άγχος να φορτώσουμε τα υπόλοιπα πράγματα μας στο αυτοκίνητο γιατί την επομένη θα φεύγαμε για το ταξίδι ΖΩΗΣ στο νησί….

              Αγώνας δρόμου για την Σωτηρία μου….

Πραγματικά στης 15,30 η Γυναίκα μου παίρνει στα χέρια της, τις εξετάσεις και κάτασπρη φτάνει στο σπίτι έχοντας στο πρόσωπο της αποτυπωθεί ,η αγωνία & ο φόβος.

Ενημερώνει αμέσως τον  φίλο μου Κώστα Σκαφίδα για τα αποτελέσματα των εξετάσεων και του υπέρηχου αλλά ,και των αιματολογικών , και εγώ απλά στον κόσμο μου να μονολογώ «Αύριο πρέπει να φύγουμε για το νησί» !!

Δίνοντας μου το τηλέφωνο να μιλήσω με τον φίλο Άγγελο μου Κώστα Σκαφίδα οι κουβέντες του με ταρακούνησαν , με πάγωσαν, και με έβαλαν στην πραγματική εικόνα που ζούσα και δεν έβλεπα…

«Ξέχνα την Κρήτη….ΤΩΡΑ ,πάρε ταξί και αμέσως στο Γεννήματα που έχει εφημερία η Α’ Χειρουργική και έχει πολύ αξιόλογους χειρουργούς να επιληφθούν να προλάβουν τα πάντα για την σωτηρία σου…

Αν μπεις στο Καράβι την Παρασκευή, το Σάββατο, θα πάς στην Κρήτη ....αλλά ΟΧΙ ζωντανός !!

Πάγωσα, τι λες Κώστα... εγώ αύριο ταξιδεύω ;;;

TEΛΟΣ.....θα με πάρετε από το Νοσοκομείο να μου πείτε ποιος γιατρός θα είναι αυτός που σε έχει αναλάβει…

ΞΕΧΝΑ την ΚΡΗΤΗ για τώρα, προέχει η υγεία σου…

-------------------------------------------------------------------------

Αγώνας δρόμου, Απογοήτευση –Εμπόλεμη κατάσταση στα επείγοντα του Γ.Κ.Ν.Αθηνων…

Πραγματικά η γυναίκα μου μαζί με τον εγγονό μου το Λευτέρη, το παιδί του παιδιού μου του Δημήτρη που έφυγε στα 43 το 2018 από αιμορραγικό εγκεφαλικό και είχε έλθει να με δει ,αφού με ταρακούνησαν και αυτοί ,  με βάζουν σε ένα ταξί και  συνοδεία κατευθυνθήκαμε στο εφημερεύων νοσοκομείο Γ.Κ.Ν Αθηνών, όπου η εικόνα που αντικρίσαμε θύμιζε Χώρα σε εμπόλεμη κατάσταση… 

Ώρα άφιξης μας 19.30 μ.μ

Α) Ανοργανωσιά άμεσης κάλυψης επειγόντων περιστατικών…

Β) Απαράδεκτη εικόνα υπάλληλος Security έξω από τα Ιατρεία άμεσων περιστατικών να είναι ο αξιολογητής δίνοντας νούμερα έκανε και αξιολόγηση τον εάν πρέπει να σε δει αμέσως ο ειδικευμένος γιατρός .

Αν έπεφτες στον διάδρομο και ήσουν τυχερός και δεν είχες πεθάνει σίγουρα θα προηγηθείς για να εξεταστείς από τους γιατρούς που πραγματικά μέσα στο Ιατρείο να προσπαθούν να σώζουν ζωές….

Εάν δεν υπήρχε το ΦΙΛΟΤΙΚΟ των γιατρών όλα τα Νοσοκομεία θα είχαν καταρρεύσει , και σίγουρα κάτι τέτοιο επιδιώκουν οι κυβερνώντες για να περάσει η υγεία σε Ιδιωτικά κέντρα ...

Όλα αυτά τα γνωρίζουν τα πολιτικά μπουμπούκια που το παίζουν υπουργοί και τα διοικητικά τσιράκια των διοικήσεων των εκάστοτε Νοσοκομείων Χρόνια τώρα ....αλλά τίποτα δεν έχει αλλάξει !!!

Ώρα 24.00 μετά από 4 ώρες αναμονής εξαντλημένος –αφυδατωμένος φτάνει εκείνη η στιγμή που ο Άγγελος –Προστάτης μου  Επιμελητής Α΄ Φραγκιαδάκης Ιωάννης με εξετάζει και ανακαλύπτει την σοβαρότητα της κατάστασης της υγείας μου και πρέπει άμεσα να ενεργήσει πριν φτάσει η στιγμή του Θανάτου μου…

Δεν πρόλαβα να πώ Κιχ… και το χέρι μου γέμισε πεταλούδες, Ορούς με δυνατή αντιβίωση και αντιπυρετικά…

Εντύπωση μου έκανε η φοβερή ευγένεια του αλλά και των συνεργατών του, η αγωνία που είχε σχηματιστεί στο πρόσωπο τους όταν εξηγούσαν στην γυναίκα μου τι ακριβώς είδαν και τι θα πράξουν από εκεί και μετά ,για να προλάβουν τα χειρότερα που εγώ ούτε καν είχα αξιολογήσει…

-----------------------------------Γεια σου Μητσοτάκη Λεβέντη με τους άσχετους που έχεις βάλει κατά καιρούς υπουργούς Υγείας Άδωνη & Πλεύρη…

Ώρα 05.00 π.μ φτάνει η στιγμή να μπω κανονικά σε πτέρυγα του νοσοκομείου  για την ιατροφαρμακευτική παρακολούθηση μου αλλά και τον προγραμματισμό της άμεσης επέμβασης μου στην επικίνδυνη διόγκωση της Χολής μου « Που είχε πλέον το μέγεθος μελιτζάνας».

Εδώ κρεβάτι εκεί κρεβάτι που είναι το κρεβάτι Θανάση Πλευρή, πουθενά θάλαμος.... και κρεβάτι !!!

Η Α’ Χειρουργική γεμάτη, η λύση η προσωρινή φιλοξενία σε Ράντζο στην πτέρυγα της Γ’ Χειρουργικής, όπου και στις 05.30 ξημέρωμα Παρασκευής 28-4-2023 τελικά μετά από τόσες ώρες ξάπλωσα το ταλαιπωρημένο σώμα μου.

Σάββατο Πρωί 29-4-2023 μετά από 24 ώρες επιτέλους μπαίνω σαν φιλοξενούμενος στο 111 δωμάτιο της Γ’ Χειρουργικής Κλινικής έχοντας μπορώ να πώ 24ώρες το 24ωρο τον άγγελο Γιατρό μου  Επιμελητή Α΄ Φραγκιαδάκη Ιωάννη και τους συνεργάτες του.

Σάββατο 29-4-2023 και ώρα 15.00 ο θεράπων ιατρός μου ενημερώνει την Γυναίκα μου ότι στις 16.00 μ.μ θα οδηγηθώ σε πολύ σοβαρή επέμβαση και ότι τίποτα δεν είναι εύκολο μιας και καθυστέρησα εγώ να πάω νωρίτερα στο νοσοκομείο…

Την καθησυχάζει ότι όλα θα πάνε καλά, και την αισιοδοξία του και με ευγενικό τρόπο περνά και σε εμένα…

ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ο Θεός, η επιστημονική κατάρτιση του το πείσμα του ή πίστη του κάνουν το ΘΑΥΜΑ πραγματικότητα…

Η αγωνία του ,η αφήγηση του για την δυσκολία της επέμβασης, και η αντιμετώπιση τόσο από τον ίδιο αλλά και τους συνεργάτες του που στέφτηκε με επιτυχία ,μου έδωσαν δύναμη και πραγματικά μέσα μου ψυχικά ,σωματικά ήταν σαν ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΖΩΗΣ και ήταν πραγματικά ΑΝΑΣΤΑΣΗ στην ουσία !!

{ Στο σημείο αυτό δεν μπορώ να σας αποκαλύψω τι ακριβώς έζησα κατά την διάρκεια της Ναρκώσεις μου ,τι είδα, ποιους ,αυτά θα τα εξομολογηθώ με την πρώτη ευκαιρία στον Ιερέα του χωριού μου τον Παπά Μιχάλη όταν με το καλό επισκεφτώ υγιής το χωριό μου.}

Θέλω μέσα από την καρδιά μου να πώ πολλά ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στους Σωτήρες Ιατρούς μου, α) Επιμελητή Α΄ Φραγκιαδάκη Ιωάννη και σε όλους του ιατρικούς συνεργάτες του…

Γιατρέ μου Γιάννη Φραγκιαδάκη  δεν έχω ούτε μια φώτο σου...

β) Στον Διευθυντή του Νευροχειρουργικού του Metropolitan φίλο και αδελφό μου Κώστα Σκαφίδα για το ισχυρό ταρακούνημα που μου έκανε δίνοντας μου να καταλάβω ότι η ζωή μου κρεμόταν σε μια κλωστή..


γ) Θέλω να πώ πολλά ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ σε όλο το τιμ του νοσηλευτικού προσωπικού της Γ’ Χειρουργικής κλινικής που υπήρξα φιλοξενούμενος τους ,για την ευγένεια τους και την πλήρη επαγγελματική κατάρτιση τους και αυτοί είναι:          

Νοσηλευτές  «» Γ’ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗΣ ΚΛΙΝΙΚΗΣ :

Τσιλίκη Ελισσαβετ

Απέργης Δημήτριος

Ηλία Λυδία

Κίκιζα Μαρία

Καλαντζή Σοφία

Μαρκάτη Βασιλική

Συρίγου Αικατερίνη

Παππά Αρετή

Διγώνη Άννα-Μαρία

Πάνου Αθηνά

Βοηθός Θαλάμου:

Σιδηροπούλου Όλγα

Tελειώνοντας αυτό το άρθρο ΖΩΗΣ μου θέλω να ευχαριστήσω πάνω από όλα την γυναίκα μου τον Άγγελο μου στην ζωή μου το Μαριώ μου, τα παιδιά μου ,τα εγγόνια μου ,συγγενείς, φίλους και συνεργάτες για την αμέριστη συμπαράσταση τους τις ευχές και τα προσευχές τους για την αποκατάσταση της  υγείας μου…..

Θέλω να ευχαριστήσω τους φίλους μου στην Blue star  & ANEK , Αντώνη Γελασάκη,  Διονύση Θεοδωράτο, Σταυρούλα Δρακοπούλου, Άννα Νικολακακη, για την φροντίδα τους για το ταξίδι ζωής μου με πλήρη υγεία πλεον που φρόντισαν να έχω για το Νησί της αναπνιάς μου…. Την 17η Μαΐου 2023.

Μήνυμα προς όλους τους Έλληνες…..

Η χώρα μας διαθέτει τους καλυτέρους επιστήμονες που με το φιλότιμο τους την ευσυνειδησία τους κρατούν και αγωνίζονται στις Θερμοπύλες της υγείας του λαού….

Για τους Πινόκιο υπουργούς υγείας που πέρασαν μετά τον αείμνηστο Δημήτρη Κρεμαστινό , ....Το έργο τους στέφτηκε έως και σήμερα με Αποτυχία …καθώς επίσης και των διοικήσεων των Νοσοκομείων …..ΝΤΡΟΠΗ σας !!!   

Μια επίσκεψη σε γενική εφημερία, θα  κάνει να ντρέπεστε κύριοι κυβερνώντες που θέλετε και ψήφο…

                      Αθήνα 13 Μαΐου 2023  

                       Γεώργιος Δ. Μοσκοβίτης

                            «Δημοσιογράφος»

                                  Πρόεδρος Δ.Σ 

«Διεθνούς ένωσης Κρητών Δημοσιογράφων & Μ.Μ.Ε»       

 


Δεν υπάρχουν σχόλια: