Eπικοινωνία μαζί μας.

Κυριακή 24 Απριλίου 2022

XΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΕΚ ΝΕΚΡΩΝ…….

Το μήνυμα της Ανάστασης του κυρίου ας είναι οδηγός στις ψυχές μας και ας αναπτερώσει σε όλους στο συναίσθημα της ανθρωπιάς, της αγάπης και της χριστιανικής Ελπίδας !!!

( Δεν μιλάμε για πολιτική βέβαια)!!!!!

«Δεύτε λάβετε Φως»: Με κατάνυξη και λαμπρότητα η τελετή αφής.

Σε κλίμα κατάνυξης και λαμπρότητας, παρουσία πλήθους πιστών, τελέστηκε στον Πανίερο Ναό της Αναστάσεως στα Ιεροσόλυμα η λειτουργία της Αφής του Αγίου Φωτός.


Λίγα λεπτά μετά τις 14:30, το Μεγάλο Σάββατο , ο Πατριάρχης Ιεροσολύμων Θεόφιλος Γ΄ εξήλθε του Παναγίου Τάφου κρατώντας σε κάθε του χέρι αναμμένα 33 κεριά και μεταλαμπάδευσε το Άγιο Φως στους προσκυνητές που παρίσταντο για το «Δεύτε λάβετε Φως», καθώς και το μήνυμα της Ανάστασης στην ανθρωπότητα.

Η Ανάσταση στα Πάνω Καλέσσα στον Ιερό Ναό του Αγίου Γεωργίου.

Δοξάζω το Θεό που μου αξίωσε μετά από Έξι  χρόνια να βρίσκομαι αυτές της  Άγιες ημέρες στην ιδιαίτερη μου πατρίδα ,στο χωριό μου τα Πάνω Καλέσσα , μαζί με τον Άγγελο της ζωής μου το Μαριώ μου.












Με σεβασμό και κατάνυξη  για το μήνυμα της Ανάστασης, πολλοί χωριανοί και φίλοι βρεθήκαν στον Ιερό Ναό του Αγίου Γεωργίου για να ακούσουν από τον σεβαστό Ιερέα μας κο. Μιχάλη Κτιστάκη, το «Χριστός Ανέστη εκ Νεκρών, Θανάτω ,Θάνατον Πατήσας , και εν τοις εν τη μνήμαση ζωήν χαρισάμενος» !  

Ο άγγελμα της Ανάστασης έδωσε πολύ μεγάλη χαρά στην νεολαία του χωριού μας που ακλουθούν πιστά τα βήματα των πατεράδων τους σχετικά με τα έθιμα  , για την ανάσταση, με πολύ θόρυβο και μπόλικα βαρελότα … …










Έφερα πίσω τα δικά μου παιδικά χρόνια που όλα αυτά δεν ήταν στο εμπόριο και οι ευρεσιτεχνίες κυριαρχούσαν.

Μπαρούτι, χαρτί από τσουβάλια τσιμέντων , φιτίλι και σπίρτα, ήταν τα δικά μας όπλα στην Ανάσταση……

Πάντρεμα χρόνια και πως περάσατε……

ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ……..ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ-ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ –ΥΓΕΙΑ ΔΥΝΑΜΗ .

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΆ »»»» Γ.Μ  24-4-2022 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: