Eπικοινωνία μαζί μας.

Σάββατο 4 Σεπτεμβρίου 2021

ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΑΙΩΝΙΩΤΗΤΑ ………….


 Είχα την τύχη να γνωρίσω τον Αγαπημένο παγκοσμίως Μίκη Θεοδωράκη σε επίσκεψη μου στο σπίτι του με τον Αγαπημένο Φίλο μου και δάσκαλο για πολλούς μας Γιώργο Σγουράκη.

   Από τους πρώτους είχα την τύχη να έχω στα χέρια μου το λεύκωμα της Ζωής του ,έργο του Γιώργου & Ηρώς Σγουράκη και σήμερα μετά το θάνατο του Mίκη Θεοδωράκη, καταλαβαίνω τι μεγάλη αξία συναισθηματική αλλά και ανθρώπινη είναι αυτό το έργο στα χέρια μου.



. Δεν θα ξεχάσω ποτέ τα λόγια και τις συμβουλές του που μου έδωσε ,λέγοντας μου.

Ότι όταν θέλεις να είσαι σωστός στο λειτούργημα της δημοσιογραφίας ,θα πρέπει πατριωτάκι μου να είσαι ο εαυτός σου ,αληθινός και ανεξάρτητος ,στην σκέψη και στην γραφή σου.

Μόνο τότε θα κοιτάς τον συνομιλητή σου κατάματα και δεν θα ντρέπεσαι κανέναν .

Ένα να ξέρεις μόνο πατριωτάκι.

Ο σωστός και έντιμος δημοσιογράφος έχει πολλούς γνωστούς….. και λίγους φίλους !!!!!

Πόσο δίκιο είχε !!!!

Το προτίμησα όμως όλο αυτό !!!

Σε ευχαριστώ για όλα . 

Αιωνία η Μνήμη σου  Γ.Μ

Δεν υπάρχουν σχόλια: