Eπικοινωνία μαζί μας.

Σάββατο 4 Σεπτεμβρίου 2021

Άπλα σήμερα μου........ βγήκε ξινό !!!!!! 2-9-2021

 Μια ζάλη από αυχενικό ήταν αρκετή να με κάνει να χάσω τον κόσμο όλο……. για λίγο !!! 


Το αποτέλεσμα «Σπάσιμο πτέρνας » με έντονο πόνο ,και νάρθηκα για 40 μέρες ,είναι ότι χειρότερο για τώρα.

Ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου τον άνθρωπο που βρέθηκε από την πρώτη στιγμή δίπλα μου, τον Νίκο Σούρμπι, εκτός από την γυναίκα μου που κυριολεκτικά έτρεμε από τον φόβο της για χειρότερο κτύπημα μετά από το πέσιμο από την σκάλα που ήθελα να το παίζω και μάστορας😉😜🧐😅 !!!!

Ευχαριστώ μέσα από την κάρδια μου τα κορίτσια στο ακτινολογικό κέντρο στο Γάζι ,και τον θεράποντα γιατρό μου Δημήτρη Μπακαρό «Ορθοπεδικό Χειρούργο», που με φρόντισαν από την πρώτη στιγμή…

Που θα πάει θα περάσει και αυτό.

……. και μη χειρότερα !!!!






Δεν υπάρχουν σχόλια: