Eπικοινωνία μαζί μας.

Κυριακή 21 Ιουλίου 2019

21/7/2014 * 21/72019 «»Πέρασαν πέντε χρόνια από τον μισεμό σου φίλε Γιώργη Χρονάκη


                                                    Φίλε Γιώργη Χρονάκη
 Θέλω να ξαποστάσω λίγο την μνήμη μου και να μην σκέπτομαι…… μα δεν μπορώ !!


Θέλω να κλείσω τα μάτια μου να κοιμηθώ αλλά μην βλέπω όνειρα ,και πρόσωπα που αγαπώ αλλά μου λείπουν γιατί δεν είναι εδώ..

Πηγαίνω σε μέρη αγαπημένα και με πιάνει τρέμουλο από την συγκίνηση  και δάκρυα τρέχουν στα μαγούλα μου από την στην σκέψη μου κα οι ανάμνησης γυρνάνε σαν ταινία  …Όχι ρε πριν ένα χρόνο είμαστε εδώ με τον τάδε φίλο συγγενή και τώρα τι !!!!
Κρατώ στα χέρια μου ιδιόχειρη μαντινάδα αφιερωμένη σε μένα και άπλα δεν χαίρουμε που αυτός που την έγραψε και μου την χάρισε χαμογελώντας δεν είναι στην ζωή !!!
Γιατί φίλε Γιώργη Χρονάκη ,γιατί έφυγες έτσι ξαφνικά ;;;;
Νιώθω μεγάλο υπαρξιακό κενό από την απουσία του και τώρα ακόμα δεν συνειδητοποιώ ότι δεν θα τον ξαναδώ στο σπίτι του το Αστρίτση και στον αγαπημένο του τόπο στην κάτω βρύση στον Αϊ Γιάννη .


Αγαπημένε μου φίλε Γιώργη Χρονάκη ,η 21  Ιουλίου το 2014 για μένα, και την οικογένεια σου ήταν το πιο ψυχρό ραντεβού για το συναπάντημα μας  !!!!
Ένα συναπάντημα ουσίας , αγάπης ,συγκίνησης , φόβου , και χωρίς σχέδια για το αύριο !!!   

Πέντε χρόνια  φίλε ευτυχώς που δεν ήσουν μαζί μας γιατί το στυλό το μυαλό σου και η πένα σου θα είχαν πάρει φωτιά… με το Γολγοθά που περνάω τώρα και 4 χρόνια  !!!!!

 Πέντε χρόνια  φίλε σε σκεφτούμε , όμως εσύ δεν είσαι εδώ…. να με αντρανίσεις με τα σοφά λόγια σου .
Αγαπημένε μου φίλε κάπου εκεί στην δική σου τώρα πατρίδα εκεί ψηλά στους Ουρανούς ,ξέρω ότι κάνεις παρέα στον Λευτεράκη μου και στον Δημήτρη μου…… έτσι δεν είναι ;;;;;  
                                                         
Aιωνία η μνήμη σου φίλε .…πάντα θα είσαι στην σκέψη του μυαλού μου και στην ψύχη μου. ΓΜ

Δεν υπάρχουν σχόλια: