Eπικοινωνία μαζί μας.

Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2018

ΕΓΚΆΡΔΙΑ ΥΠΟΔΟΧΉ ΑΠΟ τον Α.Θ.Μ ΘΕΟΔΩΡΟ Β΄…..


Επίσκεψη τιμής στην αγιότητα του, πραγματοποίησα σήμερα Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2018 στο πατρικό του σπίτι στην Νέα Αλικαρνασσό  και πήρα την ευλογία του Πάπα  και Πατριάρχη Αλεξανδρείας και Πάσης Αφρικής κ.κ. Θεόδωρου Β’ .
Με μεγάλη χαρά και με εγκάρδια λόγια αγάπης έγινα δεκτός τόσο εγώ όσο και η σύζυγος μου Μαρία από τον Πάπα  και Πατριάρχη Αλεξανδρείας και Πάσης Αφρικής κ.κ. Θεόδωρο Β’.

Λόγια αγάπης και παρηγοριάς αλλά και ενημέρωση για την συμβολή μου στο έργο του Πατριαρχείου για την κατασκευή Ορφανοτροφείου στο Καμερούν ήταν για μένα ότι καλύτερο στις μαύρες ημέρες πένθους και σκεπτικισμού που έχω και η καρδιά μου, αλλά και η ψυχική κατάσταση μου  είναι πάρα πολύ χάλια αυτήν την περίοδο .

Αμέσως μετά ο  Πάπας  και Πατριάρχης Αλεξανδρείας και Πάσης Αφρικής κ.κ. Θεόδωρος Β’ και εγώ , μαζί με τον πατέρα του Νίκου Μαχλά κο Γιώργο Μαχλά επισκεφτήκαμε τον ιερό ναό του Αγίου Φανουρίου για ιερό προσκύνημα .



Πραγματικά νιώθω πολύ μεγάλη ευτυχία που συγκαταλέγομαι πρώτα σαν φίλος και άνθρωπος στους αγαπημένους του φίλους.

Μακαριότατε ο Θεός να σας έχει πάντα καλά και να ολοκληρώνετε με επιτυχία το ιεραποστολικό έργο σας όπου γης !!!

Σας ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου….

Γεώργιος Δ.Μοσκοβίτης
5 Σεπτεμβρίου 2018


Δεν υπάρχουν σχόλια: