Eπικοινωνία μαζί μας.

Κυριακή 19 Μαΐου 2013

Ο Χαμός στα αστυνομικά τμήματα με το νόμο …..που βρωμάει…!!!

 Αρνούνται τώρα και άνθρωποι που είχαν εκφράσει την επιθυμία να γίνουν δωρητές οργάνων του σώματος την προσφορά ζωής .
«Αν αξιωθούν και καταργήσουν αυτόν τον νόμο έκτρωμα θα γίνω οικειοθελώς δωρητής)….και πάλι …. λένε πλέον πολλές χιλιάδες Ελλήνων  »
Προσωπικά κάτι μου βρωμάει σε αυτή την υπόθεση και πραγματικά αδυνατώ να εξηγήσω την επιβολή ενός τέτοιου νόμου! 

Η μόνη εξήγηση που περνάει από το μυαλό μου, είναι η απληστία των τοκογλύφων που θέλουν να αποσπάσουν ακόμα και τα «ανταλλακτικά» από τους ημιθανείς κατεχόμενους Έλληνες.


Μέχρι να τελειώσω αυτές τις σκέψεις, ελπίζω να τον βρω!

Θεωρώ σίγουρο, πως αυτοί που θέλουν να μειώσουν κατά 90% τον πληθυσμό της γης, δεν είναι δυνατόν να κόβονται τόσο πολύ για την υγεία κάποιων συνανθρώπων μας!

 Κάτι άλλο έχουν στο μυαλό τους! 


Κανείς δεν με πείθει πως οι μηχανισμοί που θα διακινούν τα δωρεάν μοσχεύματα θα είναι αδιάβλητοι!

Μετά την παραλαβή τους, θεωρώ σίγουρο πως από εκεί θα χάνεται η συνέχεια και μετά θα τα διαχειρίζονται όπως θέλουν και όπου θέλουν, αποκομίζοντας τεράστια οφέλη! 

Το λογικό θα ήταν τώρα να βγουν μπροστάρηδες και οι παχυλά αμειβόμενοι πολιτικοί μας ξεκινώντας από πολύ επάνω, τονίζοντας πως και οι ίδιοι είναι δωρητές οργάνων και να πάψουν να θεωρούν εξουσία τους τα σώματα των Ελλήνων που δεν τους ανήκουν!


Αλλά αναρωτιέμαι, θα ήταν δυνατόν να καταδεχθεί ένας «γαλαζοαίματος» από αυτούς, να δώσει τα ανταλλακτικά του σε ένα απλό λαϊκό άνθρωπο των 500 ευρώ;
 Αυτό θα αποτελούσε τον μεγαλύτερο ξεπεσμό για την υστεροφημία τους!
Ένας υπήρξε ο Σωτήρας, αλλά από κανείς αυτούς δεν θέλησε ποτέ να Του μοιάσει! 

Ησυχάστε!

Παρόλα αυτά να είστε σίγουροι πως και οι δωρεές οργάνων θα πάψουν να ισχύουν, όπως θα ξεγραφτούν και τα χρέη μας και η κατοχή μας, γιατί ο πατρο-Κοσμάς φρόντισε από τότε να μας δώσει την χαρμόσυνη είδηση που αναφέρεται ακριβώς στις ημέρες μας!

-«Θα ζητήσουν να τα πάρουν πίσω (τους φόρους και τα δανεικά), αλλά, δεν θα προφθάσουν» είπε!

 Και θα κοιμηθούμε κατεχόμενοι και θα ξημερώσουμε ελεύθεροι!

 Έτσι είναι το σχέδιο του Θεού!

Αισιοδοξείτε λοιπόν.

Ο Θεός βλέπει, αηδιάζει και οργίζεται! 
Εμείς είμαστε οι αδικημένοι!

Τα γράφω εγώ που όταν έχασα το παλικάρι μου 22 ετών στο Ωνάσειο το 1999 είπα ..πάρτε ότι είναι χρήσιμο να σωθούν κάποιοι άνθρωποι με το θάνατο του παιδιού μου…


Τα λέω εγώ που πάσχισα να βγει το βιβλίο του φίλου μου νεφροπαθή δημοσιογράφου Γιώργου Καστρινάκη «ΘΕΛΩ ΝΑ ΖΗΣΩ».

 

 Τα λέω εγώ που έκανα για πρώτη φορά αφιέρωμα στην τηλεόραση το 1989 CHANNEL 29 με θέμα την δωρεά οργάνων του Σώματος ,με τον μικρό Μεσογίτη και την προσφορά οργάνων του…

 

Το λέω εγώ που παρουσίασα για πρώτη φορά films από την Ολλανδική τηλεόραση  στην όλη διαδικασία που γίνετε από την στιγμή που κάποιος είναι δωρητής οργάνων του σώματος…

 

Τώρα γιατί να γίνω δωρητής οργάνων…. ;;;

 

Δείτε τι γίνετε με τους τραυματίες στην Συρία όπου ένα μεγάλο κύκλωμα εμπορίας οργάνων έχει δραστηριοποιηθεί ..και απλά δολοφονούν τους ανθρώπους για να τους αφαιρέσουν τα όργανα τους….

 

Ποιος καθησυχάζει τον ελληνικό λαό ότι δεν μπορεί να στηθεί κάτι ανάλογο και στην Ελλάδα…και να σε βρίσκουν στο χαντάκι με τα όργανα σου βγαλμένα !!!!!!!

 

Δείτε τη γίνετε σε όλη την Ελλάδα …..σήμερα !!

 

Μεγάλη προσέλευση παρατηρείται στα Αστυνομικά Τμήματα από πολίτες που υπογράφουν συγκεκριμένη φόρμα υπεύθυνης δήλωσης, σύμφωνα με την οποία αρνούνται να γίνουν δωρητές οργάνων, υπό τις συνθήκες που επιβάλει ο νέος Νόμος.

Σημειώνεται ότι σύμφωνα με τις κείμενες νομοθετικές διατάξεις, που ισχύουν από την 1η Ιουνίου, δότης οργάνων καθίσταται αυτοδίκαια και χωρίς την έγκριση των οικείων του, οποιοσδήποτε ασθενής καταστεί εγκεφαλικά νεκρός για οποιοδήποτε λόγο....τι λέτε ρε (αστέρια της πολιτικής)....κοπιάστε χωρίς την έγκρισή των οικιών και αφαιρέστε έστω 1 ματόκλαδο.... ηλίθιοι που κάνετε αυτούς τους νόμους χωρίς την έγκριση του λαού.


Η συγκεκριμένη πρακτική έχει προκαλέσει σημαντικές αντιδράσεις και μάλιστα  στα Αστυνομικά Τμήματα σε όλη την Ελλάδα  σπεύδουν ακόμη και κάποιοι που είναι εθελοντές δωρητές οργάνων, αρνούμενοι να συναινέσουν στην συγκεκριμένη διαδικασία.

Στα Αστυνομικά Τμήματα θεωρείται το γνήσιο της υπογραφής τους και στη συνέχεια η δήλωσή τους κοινοποιείται σε κάθε αρμόδιο φορέα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΦΟΡΜΑ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ

Κύριοι, ΑΡΝΟΥΜΑΙ ΝΑ ΓΊΝΩ ΔΟΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΝ  ..Με την παρούσα υπεύθυνη δήλωσή μου, (γνωρίζοντας τις συνέπειες του νόμου περί ψευδούς δηλώσεως) σας δηλώνω ότι: σε περίπτωση θανάτου μου δεν επιθυμώ να ληφθούν τα όργανα και οι ιστοί μου προς μεταμόσχευση, δεν επιτρέπω σε κανέναν (συγγενή μου ή τρίτο ή οποιονδήποτε φορέα δημόσιο ή ιδιωτικό), σε οποιονδήποτε χρόνο, και για οποιαδήποτε αιτία, να ανακαλέσει αυτή την απόφασή μου ομοίως δεν εκχωρώ σε κανέναν, κανένα δικαίωμα στη σωματική μου ακεραιότητα (όπως το "τεστ άπνοιας") πριν και μετά τη σωματική μου αποβίωση.

 

Η παρούσα μπορεί να ανακληθεί μόνο από εμένα με συμβολαιογραφική πράξη. 

Επίσης αιτούμαι να γνωστοποιήσετε την παρούσα προς όλους τους αρμόδιους φορείς του δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, που με οποιονδήποτε τρόπο εμπλέκονται με το θέμα (και συνεπώς τους θεωρώ ενημερωμένους).

Τα ανωτέρω ισχύουν και για τα ανήλικα τέκνα μου:
-Ονοματεπώνυμο : Ημερ. Γέννησης:
-Ονοματεπώνυμο : Ημερ. Γέννησης:
-Ονοματεπώνυμο :
-Ημερ. Γέννησης:

Ο δηλών (Ονοματεπώνυμο, πατρώνυμο, αρ. δελτίου ταυτότητας / διαβατηρίου, ημερομηνία γέννησης, διεύθυνση κατοικίας με Τ.Κ. και τηλέφωνο επικοινωνίας.) 

Αποσύρετε τώρα αυτό το νομοσχέδιο που βρωμάει…για να υπάρχουν με την θέληση τους δωρητές οργάνων του Σώματος στην πατρίδα μας ….

 

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΟΣΚΟΒΙΤΗΣ

19-5-2013










Δεν υπάρχουν σχόλια: