Πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026 στην Αίθουσα του «Πνευματικού Κέντρου του Αγίου Γεωργίου» στα Πάνω Καλέσσα μια πρωτότυπη ομιλία γρίφος μπορεί να χαρακτηριστεί για την Θεματολογία που αναπτύχτηκε από τον ομιλητή κο .Παπαδάκη Γιάννη «Διδάκτορα PhD –Hλεκτρολόγο Μηχανικό-Συγγραφέα-Ερευνητή» στην κατάμεστη Αίθουσα, με την Παρουσία του Αρχιεπισκόπου Κρήτης κύριου Ευγένιου Β’ , των Ιεραρχών του χωριού μας κυρίου Κτιστάκη Μιχάηλ και Κάτω Καλεσσών Μιχάηλ Χατζάκη, και την παρουσία πολλών εκπαιδευτικών και του Δήμαρχου του Δήμου Μαλεβιζίου κο. Μενέλαο Μποκέα με αρκετούς συνεργάτες του ,καθώς και εκπροσώπους των Μ.Μ.Ε.
Κοντά μας σε αυτήν την σημαντική ομιλία και ο Ψηλορείτης των Καλλιτεχνών της Κρήτης μας, Βασίλης Σκουλάς ,του οποίου μαντινάδες είπε κλείνοντας ο κύριος Παπαδάκης.
Την Εκδήλωση προλόγισε ο π. εκπαιδευτικός Θοδωρής Κυρικλάκης.
Τα διλήμματα που τέθηκαν από τον κεντρικό ομιλητή κο. Παπαδάκη Γιάννη σίγουρα προβλημάτισαν τους παρευρισκόμενους και φυσικά αν και δόθηκαν απαντήσεις στο νόημα «Η Θεολογία ως Επιστήμη & η Επιστήμη ως Θεολογία » από τον Αρχιεπίσκοπο Κρήτης κ. κ. Ευγένιο Β’ ότι η Θεολογία μπορεί να χαρακτηριστεί Επιστήμη αλλά η Επιστήμη δεν μπορεί να κάνει Θεολογία μιας και φτιάχτηκαν μηχανήματα σκέψης που αντιγράφουν το Θαύμα του Θεού που είναι ο Άνθρωπος και στην πραγματικότητα το λάθος της εφεύρεσης τους είναι ,ότι στην ουσία στα μηχανήματα αυτά δεν θα πρέπει ποτέ να δώσουμε την ευκαιρία να (νομίσουν) ότι μπορούν να ελέγξουν τον Ανθρωπινό Νου...Αγαπητέ κύριε Παπαδάκη Γιάννη δικαίως θέσατε τα διλήμματα σας πατώντας πάνω στην έρευνα σας με επιστημονικό τρόπο & Λόγο .
Πιστεύω ότι με πιο απλά λόγια θα είχατε
ακουμπήσει περισσότερο και με διαφάνεια τις
σκέψεις των καθηγητών σας , που παρευρίσκονταν στην αίθουσα όπως επίσης και τον απλό κόσμο…
Για να τα γράψουμε πιο απλά και να αλληλό- καταλάβουμε ο ένας τον άλλο !!!
Όλο αυτό το εγχείρημα της Τεχνικής Νοημοσύνης –{Ντενεκέδες} φτιάχτηκαν βάση σχεδίου της Παγκόσμιας μαφίας Τρίσεκατομμυριούχων επιχειρηματιών που νομίζουν ότι θα μπορούν να ελέγξουν Κυβερνήσεις Παγκοσμίως αλλά και Κράτη και Λαούς…
Όλα για τα Λεφτά !!!!
Πολλοί
ηλίθιοι ηγέτες τσίμπησαν το τυράκι στην φάκα που έστησαν όλοι αυτό οι Μαφιόζοι
, και αποδέχονται τις ενέργειες τους αυτές μιας και είναι ανίκανοι σκέψεως και πιπιλίζουν ότι : Kαλό θα είναι να προχωρήσουμε μπροστά, με την «ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ» αδιαφορώντας
για αυτόν ...δηλαδή τον Άνθρωπο, που είχε
την γνώση και έκανε το λάθος ,της δημιουργίας της Τεχνικής Νοημοσύνης όπου αυτά τα
μηχανήματα «Αντιγράφουν» και αποθηκεύουν ότι έχει πει ή έχει γράψει ο ανθρώπινος
εγκέφαλος που είναι το Θαύμα του ΘΕΟΥ !!!
Η
προστασία λοιπόν του ανθρώπου όπου γης , εξαρτάται μόνο από αυτόν …και Μόνο !!!
Θα
πρέπει να καταλάβουμε ότι η επόμενη γενιά, δεν θα έχει δική της προσωπικότητα
,δεν θα έχει γνώσεις, δεν θα έχει οντότητα.
Ένα
κλικ και κάηκαν οι ασφάλειες …και τότε θα δούμε ανθρώπους να πηγαίνουν σαν ΖΟΜΠΙ !!!
Βλέπουμε
καθημερινά παιδιά από την βρεφική ηλικία οι γονείς τους να τους δίνουν το κινητό για να παίξει το παιδάκι και να φάει το φαΐ του , μη γνωρίζοντας και οι ίδιοι σε
τι κίνδυνο εκθέτουν το παιδί τους αλλά και σε τι κόσμο θα το δουν σύντομα να συνεχίζει
την ζωή του μέσα στην σύγχρονη «Απομόνωση παρουσίας» ….
Ο Εθισμός σε μια οθόνη έχει καταντήσει ΚΑΤΑΡΑ και αυτό ήταν το σχέδιο της Παγκόσμιας Επιχειρηματικής Μαφίας της «Νέας Τάξης Πραγμάτων» να ελέγχουν την σκέψη των ανθρώπων και στην ουσία να έχουμε δίπλα μας «Ανεγκέφαλους» και χωρίς γνώσεις συγγενείς, αλλά υποταγμένα , και ελεγχόμενα στην σκέψη πιόνια- Ζόμπι Ανθρωπάκια !!!
Εδώ
λοιπόν αγαπητέ κύριε Παπαδάκη Γιάννη «Διδάκτορα PhD –Hλεκτρολόγε -Μηχανικέ-Συγγραφέα-Ερευνητή» , η δική μου έρευνα και η ανησυχία μου συμβαδίζει με το τελικό συμπέρασμα της ομιλίας σας , αλλά
με διαφορετικό , δημοσιογραφικό λόγο και γραφή , για την προστασία του Ανθρώπου από
τους {Ντενεκέδες}, που σαν μηχανήματα και σαν ηγέτες εξουσίας, θέλουν να μας επιβάλουν …
Αν αναλογιστούμε την ευθύνη που φέρουμε όλοι μας ,σαν επιστήμονες σαν εκπρόσωποι της εκκλησίας μας, σαν εκπαιδευτικοί , σαν ερευνητές και δημοσιογράφοι, αλλά και άλλοι, όπως και γονείς, πρέπει να πάρουμε πολύ σοβαρά σαν «Ογκολόγοι θεραπευτές» την απεξαρτοποίηση ειδικά των παιδιών μας από αυτή την Μάστιγα-Καρκίνο της τεχνολογίας …
Αυτό
είναι για μένα το συμπέρασμα της σοβαρής και επιστημονικής σας προσέγγισης του
προβλήματος που αναπτύξατε…
Με σεβασμό στην όλη αυτή προσπάθεια της εκδήλωσης που έγινε την Τέταρτη 24 Ιουνίου 2026 στον τόπο μου και στο χωριό μου τα Πάνω Καλέσσα , που κάνει τεράστιες προσπάθειες τέτοιων πολιτιστικών εκδηλώσεων γνώσης .
Οι προσπάθειες των μελών του Δ.Σ του «Πνευματικού Κέντρου του Αγίου Γεωργίου» στα πάνω Καλέσσα πάντα έχουν ουσία και αποτελεσματικότητα, αφού έχουν δίπλα τους ,τον ακούραστο ευεργέτη του χωριού μας ,κο.Ιωάννη Λεμπιδάκη.
Μετά το ΤΕΛΟΣ της εκδήλωσης οι διοργανωτές της και με πρωτοβουλία του κυρίου Λεμπιδάκη ,δεξιώθηκαν όλους τους καλεσμένους σε Δείπνο στον ευρύχωρο χώρο της πλατείας απολαμβάνοντας τις γεύσεις και την εκλεκτή κουζίνα της ταβέρνας «Πικεριό» στα Πάνω Καλέσσα .
Επιμέλεια Ρεπορτάζ και φωτορεπορτάζ: Γεώργιος Δ. Μοσκοβίτης –Δημοσιογράφος& Πρόεδρος Δ.Σ της «Διεθνούς Ένωσης ΚΡΗΤΩΝ Δημοσιογράφων & Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης».
24-6-2026






.jpg)







.jpg)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου