Eπικοινωνία μαζί μας.

Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2014

17-11-1973...40 XΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ >>> 17-11-2014 «» ΣΗΜΕΡΑ….ΜΕΡΑ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗΣ !!!!

Να κλάψω ή να γελάσω ;;; ....Για ποια θυσία να πιστέψω ;;;
Για το σχέδιο της CIA του Κίσινγκερ , του Καραμανλή ,του Μητσοτάκη ,του Ανδρέα , του Κινέζου , του αλλοπρόσαλλου Τουρίστα ΓΑΠ ,του συμμαθητή Αντώνη ,του μουγκού Κωστάκη , ή του νεότερου σαλταπίδα Κομιτατζή Αλέξη για την σωτηρία μας ;;;;
Μίλησαν και οι μεν , αλλά και οι σημερινοί  για μια Ελλάδα και ένα λαό περήφανο που μέλημα του είναι πως θα πεθάνει έστω με λίγη αξιοπρέπεια !!!
Κανείς όμως δεν μας είπε ποτέ ότι θα υπάρχει λίστα ακόμα και γι’ αυτό ,και ότι αυτοί οι οικογένειες τους οι κολλητοί τους  εξαιρούνται από το θάνατο ενός λαού του οποίου αφαίρεσαν και την αξιοπρέπεια .
Ενός λαού που παρ’ όλα τα παθήματα δεν έμαθε και δεν θα μάθει ποτέ γιατί δέχτηκε να είναι το πειραματόζωο της νομισματικής μαφίας στην παγκόσμια σκακιέρα. 
Κάποτε λεγόμαστε έλληνες ,τώρα μας αποκαλούν σκουπίδια της παγκόσμιας παρουσίας… εμείς το διαλέξαμε…. και συνεχίζουμε εις γνώση μας να ζητάμε την ευθανασία μας από τους ( σωτήρες ) μας !!!
Μπορεί αυτό να αλλάξει όμως ;;;
Xμμμ… ίσως !
Αν βάζαμε λίγο την σκέψη να έβγαινε από το λήθαργο και την καφρίλα του πολιτικού συστήματος… που η βρώμα του έχει απλωθεί σαν αιθαλομίχλη πάνω μας και εμείς απλά τινάζουμε τα ρούχα μας αντί να τα πλένομαι !!!  
Μου λένε κάποιοι σήμερα γιορτάζουμε λέει την επέτειο  του πολυτεχνείου…. και γυρίζω πίσω 40 χρόνια την σκέψη μου κοιτάζω τον καθρέπτη και η μόνη κίνηση που μου έρχεται αυτή την στιγμή να κάνω είναι να ανοίξω και τις δύο παλάμες των χεριών μου και να μουντζώσω το πρόσωπο μου ψελλίζοντας σύγχρονος αυτές τις λέξεις….
‘’Πάρτα βλάκα ,ηλίθιε, κορόιδο’’….. ΕΣΥ και η γενιά σου φέρατε την σημερινή καταστροφή !
Δυστυχώς αυτή...είναι η αλήθεια.
 Τόσο μαλάκες αποδειχτήκαμε που πιστέψαμε κάτι τυπάδες με ψευτόμουσάκι και σε μερικές σουργιελογκόμενίτσες με ωραία φωνή σε ένα πειρατικό ραδιόφωνο ;; 
Την συνέχεια την ξέρουμε όλοι της γενιάς μας…αλλα ποτέ δεν αναρωτηθήκαμε όλοι μας …ρε που πήγαν όλα αυτά τα μπουμπουκάκια όταν οι Τούρκοι μπήκαν στην Κύπρο ;;
Ντύθηκαν στο χακί…;;
 Συνεχίζουν να είναι αγωνιστές για την Ελλάδα ρε γαμώτο μου .. εγώ πήγα 28 μήνες με το Army travel...σε βουνά και λαγκάδια ...αυτοί ;;;

40 Χρόνια μετά ……λέω φτού σου ΜΑΛΑΚΑ!
Όλοι αυτοί έπαιξαν σωστά τον ρόλο που τους είχαν αναθέσει .   
 Όλοι αυτοί κατέλαβαν αξιώματα , μπήκαν στην πολιτική σκηνή , γί‘ναν μεγάλοι και τρανοί …φανταροι Ι5και τουρίστες στην πλάτη μας... πλούτισαν για χάρη της δημοκρατίας .
ΝΑΙ σε αυτήν ....που σήμερα εμένα και εσένα πεθαίνει !!!
Όλα λοιπόν έγιναν βάσει σχεδίου… και εγώ κάνοντας την αυτοκριτική μου λέω στα παιδιά μου και στα εγγόνια μου .
Μουντζώστε με φτύστε με ….
Εγώ τους πίστεψα …εγώ που σήμερα τους ανέχομαι .... που σε σκοτώνουν ψυχικά , εργασιακά , κοινωνικά και θα είσαι χωρίς πατρίδα όνειρα και ελπίδα !!!
Για ποιο λόγο λοιπόν θα πρέπει σήμερα να γυρίσει η σκέψη 40 χρόνια πίσω ;;;
Το μόνο που αυτή την στιγμή είναι στην σκέψη μου .
Το πως θα φύγουν όλοι αυτοί που την ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ την έκαναν ΠΟΥΤΑΝΑ εδραιώνοντας την ποιο σύγχρονη ΧΟΥΝΤΑ με τον Κοινοβουλευτικό μανδύα τους …..και αυτό βάσει σχεδίου !
Αν λοιπόν θέλουν να σώσουν την πραγματική δημοκρατία δεν έχουν παρά να παραιτηθούν σήμερα  που είναι μέρα μνήμης… όλα τα κόμματα της αντιπολίτευσης και να βάλουν την ταφόπλακα στους Κυβερνώντες !!! 
Εμπρός λοιπόν….. Τολμήστε το !!!
Γ.Μ
17-11-2014    


Δεν υπάρχουν σχόλια: